Cât le-a oferit PRO TV juraților de la ”Imperiul Leilor”. CANCAN.RO a intrat în culise: condiția pusă de ”Regele Horeca” & aliații și…
„Imperiul Leilor” reprezintă, momentan, un proiect pus pe hold de către cei de la Pro TV, însă culisele emisiunii sunt de-a dreptul fascinante. Ca de obicei, CANCAN.RO furnizează public informații ce îi vor lăsa mască pe fanii fenomenului antreprenorial. De ce spunem asta? Deoarece măcar o dată, în fața televizorului, românii s-au întrebat cu cât ar putea fi plătiți cunoscuții afaceriști pentru aparițiile lor pe micile ecrane. Avem răspunsul la întrebare, unde mai pui că posedăm și alte detalii de maxium interes?!
Așadar, să dăm drumul la treabă! Cei opt antreprenori prezenți la Imperiul Leilor 2023 au fost: Felix Pătrășcanu, Cristina Bâtlan, Warga Enayati, Dragoș Petrescu, Răzvan Raț, Dan Șucu, Daniel Mischie și Mircea Căpățînă. Fiecare și-a pus amprenta asupra pieței de business din România, într-o manieră proprie. Pro TV i-a adunat laolaltă și înainte de filmări „leii” au fost chemați să-și negocieze contractele.
„Leii” au refuzat să fie plătiți de Pro TV, dar au cerut altceva la schimb prin contract
Da, ați citit bine. Cei opt milionari menționați anterior nu au acceptat să primească bani din partea postului Pro TV. Sumele oferite de televiziunea din Pache Protopopescu erau modeste, în raport cu cifrele înregistrate de afaceriști. Puțin peste 10.000 de euro ar fi încasat pe sezon fiecare „leu”. Practic, au acceptat să o facă pe timpul și pe energia lor, în aparență. Însă realitatea este cu totul alta. Show-ul a fost difuzat în prime time. Iar antreprenorii nu au înregistrat succese răsunătoare degeaba, ci pentru că au știut să negocieze la sânge orice contract apărut în vreun business.
Așadar, cei de la Pro TV s-au trezit cu o doleanță comună ușor neobișnuită, emisă de investitorii din cadrul proiectului. Publicitatea se vinde pe bani grei în segmentul de după ora 19, prin urmare vedetele de la „Imperiul Leilor” au cerut să-și poată rosti pe post numele brandurilor pe care le administrează. Aici au câștigat investitorii, doar nu ieșeau pe minus. Practic, au crescut credibilitatea și cifrele fiecăreia dintre afacerile „leilor”. Însă există detalii interesante și despre participanții din emisiune.
Sursele CANCAN.RO susțin că multe dintre „întreprinderile” care veneau să ceară subvenționare deja mergeau foarte bine în momentul filmărilor. Cu predilecție cei din HORECA își prezentau locațiile în prime time, după care imediat aveau un return în clienți și mai apoi în bani. Practic, aceasta este magia televiziunii cu numeroși telespectatori!
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la pont@cancan.ro, să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.
This browser does not support the video element.