Care este salariul unei „cliente false” din cluburile de noapte ale Capitalei

Publicat: 14/04/2022 | 17:27

Profesia de ”client fals” este de mare căutare, în zilele noastre, pentru antreprenori, care își pot crește vizibil veniturile. Nu mulți știu că aceasta este o meserie ca toate celelalte, din care se poate câștiga chiar foarte bine! Vă întrebați însă, ce presupune acest loc de muncă? Ei bine, a fi ”client fals” înseamnă să ai capacitatea de a te infiltra printre clienții reali și de a-i convinge să facă o consumație cât mai mare, păstrându-ți totodată credibilitatea în rolul de client.

Salariile sunt avantajoase, ajungând, în cazul clientelor false din cluburile bucureștene, de exemplu, chiar până la 5.000 lei pe lună. Totul este să îți asumi corespunzător postura de ”client fals” și să reușești să ”ademenești” o clientelă cât mai diversificată.

Sună interesant, nu? Totuși nu este atât de simplu! Deși nu este obligat să aibă studii superioare, cine își dorește acest job trebuie să treacă mai întâi de un interviu, în care să îndeplinească anumite cerințe, cum ar fi: seriozitatea, punctualitatea, dar mai ales confidențialitatea.

Ce calități trebuie să aibă „clienții falși”?

Evident, candidații trebuie să aibă abilități de comunicare, dar și disponibilitatea de a urma cu strictețe indicațiile.

O astfel de meserie mai presupune creativitate și agilitate în gândire, dar și o mare atenție la detalii, calități care sunt căutate de cei care angajează în domeniu.

Potrivit shopperquality.com, un client fals e o persoană special pregătită, care vizitează magazine, farmacii, cafenele sau orice altă afacere care prestează servicii sau vinde produse. Un client fals se comportă ca un client normal, dar în plus monitorizează cum este tratat de personal.

(CITEȘTE ȘI: INCREDIBIL! O MASEUZĂ ROMÂNCĂ ȘI-A ÎNCUIAT CLIENTUL ÎN CASĂ ȘI S-A FĂCUT NEVĂZUTĂ. CE PLAN AVEA FEMEIA)

Cel mai comun aspect al monitorizării – cum personalul interacționează cu clienții, cum are loc comunicarea, ce întrebări se pun, ce se spune despre produse sau servicii, atmosfera creată și așa mai departe.

Clientul fals nu are nevoie să cumpere efectiv ceva, doar să observe cum decurg procesele. Obiectivul principal al clientului fals este să analizeze calitatea serviciilor și să completeze un chestionar special pregătit pentru el, în baza căruia compania va decide ce se poate face în continuare și cum se pot îmbunătăți serviciile și crește vânzările.

 

This browser does not support the video element.

Delina Filip
Absolventă a "Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării" București. A urmat cursurile școlii de televiziune ”Intact Media Academy”, iar apoi a lucrat în cele mai importante trusturi de presă din România. S-a alăturat echipei CANCAN.RO în anul 2020, care face parte din Grupul de Presă GÂNDUL. citește mai mult