Cardurile Raiffeisen Bank din România nu pot fi folosite. Deținătorii unui card de debit de la banca austriacă întâmpină probleme serioase
Probleme mari au fost în această dimineață pentru deținătorii de carduri de debit de la Raiffeisen Bank. Mai multe servicii au fost indisponibile, iar acest inconvenient pare că o să mai persiste. Reprezentanții Raiffeisen Bank au spus că este vorba despre o defecțiune, însă nu se știe perioada în care aceasta o să fie remediată.
Deținătorii de carduri de debit de la Raiffeisen Bank au avut o surpriză neplăcută în această dimineață, 3 octombrie. Mai exact, toți cei care au încercat să efectueze plăți cu cardurile de debit nu au putut efectua operațiunea. Se pare că problema a început undeva în jurul orei 11:00 și continuă să persiste.
Câțiva clienți nemulțumiți de faptul că nu au putut să facă plăți cu cardul, lucru ce le-a încurcat destul de serios planurile, au contactat reprezentanții bănci. Operatorii angajați ai unității bancare au recunoscut că există o problemă în acest sens și că nu pot înainta o variantă exactă a perioadei în care defecțiunea va fi remediată.
Probleme la Raiffeisen Bank
Cu o problemă asemănătoare s-au confruntat clienții Raiffeisen Bank și în luna mai a acestui an. În data de 15 mai, unitatea bancară și-a anunțat clienții că mai multe servicii bancare vor fi indisponibile.
Atunci, potrivit anunțului oficial făcut de către banca austriacă, patru tipuri de operațiuni cu cardul nu au putut să fie efectuate în intervalul 05:00-07:00. Așadar, ca urmare a unei situații tehnice care trebuia rezolvată, mai multe tipuri de operațiuni nu au putut să fie efectuate, sub nicio formă, timp de două ore.
În timpul procesului de mentenanță din data de 15.05.2023, clienții Raiffeisen Bank nu au putut utiliza următoare servicii:
- tranzacțiile la bancomate (ATM) cu cardul de debit;
- tranzacțiile la bancomatele (ATM) cu cardul de credit;
- tranzacțiile la bancomatele multifuncționale (MFM) cu cardul de debit;
- tranzacțiile la bancomatele multifuncționale (MFM) cu cardul de credit.
„Dragi clienți, ⚠Momentan întâmpinăm un incident care impactează: Raiffeisen Smart Mobile pentru clienți persoane fizice; Raiffeisen Online pentru clienți persoane fizice; Raiffeisen SmartToken; Raiffeisen Smart Business; Noul Raiffeisen Online IMM; OpenBanking (AISP/PISP/CISP); Înrolarea cardurilor din Smart Mobile pentru Google Pay și Apple Pay este afectată (push provisioning);Smart Market – flux înrolare”, au transmis reprezentanții băncii, la acel moment.