Emisiunea Ferma o să se regăsească iar în grila de programe Pro TV. Central European Media Enterprises, compania-mamă a postului de televiziune a achiziționat reality-show-ul pentru România(Pro TV), dar și pentru Bulgaria (BTV) și Slovacia (Markiza).
Conform c21media.net, formatul a fost cumpărat pe o perioadă de trei ani, începând cu anul 2020. Acest tip de emisiune a fost produsă în mai multe țări, în ediții de 60 și 90 de minute, cu o durată de trei luni. (CITEȘTE ȘI: PRO TV, CE LOVITURĂ! CE SE ÎNTÂMPLĂ CU REALITY SHOW-UL FERMA)
Formatul emisiunii a cucerit publicul, reality-show-ul are la bază o ideea interesantă prin care aduce drept concurenți persoane publice, pe care le trimite într-o zonă izolată, în care resursele sunt limitate, iar vedetele trebuie să se descurce pe cont propriu. Prima serie din 2020 va începe în primăvară, urmând ca data exactă să fie anunțată de Pro TV în săptămânile următoare.
Pro TV a oferit până acum două variante ale acestui format, prima dată a existat „Ferma vedetelor”, care s-a transformat ulterior, în 2019, în „Ferma. Un nou început”, unde prezentatoare a fost Mihaela Rădulescu. Reality-show-ul a fost îndrăgit de public și a adus pentru Pro Tv o audiență destul de mare. Postul de televiziune nu a anunțat oficial noul sezon. (VEZI ȘI: AUGUSTIN VIZIRU, MUTILAT DUPĂ FERMA VEDETELOR DE LA PRO TV: ”NU-MI MAI SIMT DOUĂ DEGETE!”)
Formatul emisiunii a luat naștere în anul 2001. A fost creat de o companie suedeză, Strix Television și a fost adaptat în peste 50 de teritorii.