Când este, de fapt, Black Friday 2023. Marii retaileri din piața românească se pregătesc pentru ziua cea mare
Black Friday este pe data de 10 noiembrie 2023! Marii retaileri oferă mai multe zile de reduceri, pentru ca românii să poată profita de prețuri bune. Sigur că, depinde de magazine și de produsele puse la bătaie. Spre exemplu, eMAG va organiza „vinerea neagră” pe data de 10 noiembrie în România și pe data de 17 noiembrie în Ungaria și Bulgaria. Marele retailer are în ofertă 17 milioane de produse și va intra în campanie cu 53.000 de vânzători.
eMAG este cel mai mare retailer din România și pune la bătaie ofertele de Black Friday chiar pe data de 10 noiembrie. Oana Antohe, Marketplace Senior Director eMAG, a vorbit în cadrul în cadrul retailArena despre faptul că firma va avea în ofertă 17 milioane de produse și va intra în campanie cu 53.000 de vânzători, notează economica.net
Ce spun reprezentanții eMAG despre campania de Black Friday
Campania de Black Friday de la noi din țară va dura doar o zi și va fi pe 10 noiembrie, iar pe data de 17 noiembrie se va desfășura în Ungaria și Bulgaria. Comerciantul se așteaptă ca vânzările de „vinerea neagră” să crească față de iulie, dar și față de vânzările din ultima lună, despre care se aproximează că vor fi de 17 ori mai mari cu ocazia Black Friday.
Sunt diverse categorii despre care se crede că produsele se vor vinde mai bine față de alte luni. Spre exemplu, jucăriile. Urmează și perioada sărbătorilor de iarnă și oamenii cumpără tot mai multe jucării pentru cadourile de Crăciun. Se aproximează că vânzările ar putea fi de peste 54 ori mai mari față de media ultimilor 30 de zile.
„Încă din vară suntem în pregătiri cu toți selleri care ar fi trebuit să înceapă să lucreze pentru campania de Black Friday de atunci. Noi le oferim informații despre cel mai mic preț pe care l-au avut în eMag în ultimele 30 de zile, 60 de zile și ultimul an astfel încât să poată pregăti această ofertă comercială. În plus, le oferim și informații despre cel mai mic preț din piață la produsele lor dacă noi le-am identificat la concurenții relevanți astfel încât oferta lor să fie foarte atractivă”, a explicat managerul eMAG, potrivit sursei citate.
Despre clienții eMAG se spune că 8 din 10 se gândesc înainte la ce cumpărături ar putea face de Black Friday, iar 50% își pregătesc cu o săptămână înainte achizițiile.