Cotidianul CANCAN, lansat pe piata media in aprilie 2007, este publicatia cu cea mai puternica ascensiune din 2008, potrivit datelor ultimului Studiu National de Audienta. Studiul realizat in perioada 15 octombrie 2007 – 12 octombrie 2008 claseaza CANCAN pe locul 3 in ceea ce priveste numarul de cititori. Conform BRAT, audienta ziarelor a crescut in perioada octombrie 2007 – octombrie 2008, fata de anul anterior. Chiar daca pe primele doua locuri regasim aceleasi doua nume, Libertatea si Jurnalul National, care si-au castigat pozitia de lider in mai bine de zece ani de la aparitie, locul trei este ocupat de CANCAN, care intr-un an si sase luni a inregistrat o ascensiune fulgeratoare, cu cea mai mare crestere absoluta. Pe urmatoarele locuri sunt Evenimentul Zilei, Click, Adevarul, Romania Libera, Gandul, Cotidianul si Compact Bucuresti.
In acelasi studiu SNA, realizat in perioada 15 octombrie 2007 – 12 octombrie 2008 Revista Ciao! se distanteaza ca lider de piata pe segmentul sau, monden-paparazzi. Astfel, Ciao! atinge un numar mediu de cititori pe editie de 497.000, insemnand un procent de 5,5% din cele 8.950.748 persoane din 324 de orase sau din Bucuresti cu varsta intre 14 si 64 de ani, persoane care reprezinta universul studiului.