Sute de călători au fost nevoiți să parcurgă drumul cu trenul într-o căldură infernală, fără apă și aer condiționat. Călătoria de peste 12 ore a fost dificilă pentru pasagerii de pe ruta Timișoara – Constanța. În cele din urmă, au ajuns la destinație. Patru trenuri au avut întârzieri de 16 ore, această situație întâmplându-se din cauza unei defecțiuni a căii ferate. 130 de copii, care se pregăteau să urce în tren pentru a ajunge în cantonament, au fost nevoiți să doarmă pe jos, în gară. Iată detaliile mai jos, în articol.
O călătorie de peste 12 ore cu trenul s-a transformat într-o adevărată „luptă” cu temperaturile ridicate. Sute de călători au îndurat o căldură excesivă, de peste 40 de grade Celsius, în tren, fără apă și fără ca sistemul de aer condiționat să fie funcțional. De altfel, patru trenuri au înregistrat întârzieri de 16 ore, iar 130 de copii au fost nevoiți să doarmă în gară, până la sosirea lui. O pasageră a mărturisit ce condiții au fost nevoiți să suporte călătorii, în tren.
„Nu am avut aer condiționat. Se plâng oamenii că nu au apă, iar apa pe care au avut-o s-a încălzit, e aproape fiartă. Nu ne explică nimeni, nimic. Controlorul nici măcar nu a mai verificat bilete, nimeni nu și-a cerut scuze”, a declarat o pasageră.
Vezi și UN BĂRBAT A MURIT DUPĂ CE A FOST LOVIT DE UN TREN INTERREGIO, ÎN APROPIERE DE BUCUREȘTI
Călătoria a fost de coșmar și pentru 130 de copii care au așteptat, cu sufletul la gură, să ajungă la mare, în cantonament. Copiii au așteptat șapte ore în gara din Timișoara, fiind nevoiți să doarmă pe jos, din cauza faptului că trenul a întârziat. Apoi, au urmat alte 12 ore grele – o căldură infernală și un aer aproape irespirabil!
„De trei ore stăm aici, niciun răspuns, nu ne anunţă nimeni, cât o să mai stăm, câtă întârziere mai e”, a spus o pasageră. O altă persoană a spus: „Am terminat apa, proviziile, mâncarea, nu mai avem nimic. Ce facem?”.
Unele persoane vârstnice, aflate în tren, aproape că au ajuns la stări de leșin, din cauza căldurii resimțite. Cel care i-a alertat pe pasageri să deschidă ușile garniturilor a fost controlorul. Însă, cu doar 50 de kilometri înainte ca trenul să ajungă în stația finală, a fost pornit aerul condiționat, arată antena3.ro.
Sursă foto: Pixabay, capturi video