Imaginea fotbalistului roman este folosita de o agentie care organizeaza vacante cu tematica sportiva pentru a atrage turistii in Italia.
Adrian Mutu a plecat cu cantec de la Chelsea, dar englezii nu l-au scos din sufletele lor. Constienti de rezonanta numelui „Briliantului”, cativa britanici s-au gandit ca nu ar strica sa se foloseasca de imaginea acestuia pentru a atrage clienti. Astfel, agentia Nickes din Londra, care se ocupa cu organizarea unor sejururi cu tematica sportiva in cele mai frumoase orase ale lumii, utilizeaza brandul Mutu pentru a-si promova excursiile la Cesena. Pe site-ul oficial al celor de la Nickes troneaza o fotografie a atacantului roman sub care sta scris „Travel to wonderful Cesena and see Adrian Mutu” (n.r. – „Calatoreste spre minunata Cesena si priveste-l pe Adrian Mutu”, in traducere). Interesant este ca agentia le ofera doritorilor nu doar cazare la diferite hoteluri, in functie de posibilitati, ci le si procura bilete la partidele de fotbal pe care doresc sa le urmareasca. O astfel de excursie costa cateva sute de lire sterline si cuprinde de regula si un tur al orasului vizitat.