Brigitte Sfăt, dată în judecată de Philipp Plein. Motivul pentru care celebrul designer german a ajuns în război cu bruneta

Publicat: 24/05/2021 | 11:59

Plein Philipp Patrick Hannes, unul dintre cei mai cunoscuți designeri din lume, a dat în judecată o firmă deținută de Brigitte Sfăt. Bruneta este acuzată că și-ar fi promovat magazinul pe care l-a avut în Mall Promenada folosindu-se de sigla creatorului.

Plein Philipp a cerut ca Brigitte Sfăt să nu mai utilizeze însemnele brandului său, deși obiectele vestimentare aflate la vânzare erau originale. Designerul german a depus la judecătorie o corespondență pe care ar fi avut-o cu soția lui Florin Pastramă, în care refuză francizarea afacerii lui către brunetă.

Mai arată că la dosar au fost depuse două e-mail-uri în care s-a purtat o corespondență între o persoană fizică, cel mai probabil doamna Brigitte S___, administratorul celor două pârâte, și o altă persoană despre care se susține că ar fi reprezentantul reclamantului, în care se bucură de calitatea de clientă a acelui magazin, ceea ce demonstrează cunoștință directă și intenția cu care au operat. Din al doilea e-mail ar reieși fracționată că acea persoană ar fi dorit să obțină o franciză, dar a fost refuzată”, se arată în dosarul aflat pe rol la Curtea de Apel București, potrivit wowbiz.ro.

Brigitte Sfăt, dată în judecată de Philipp Plein. “Doamna s-ar fi dorit a fi ambasatoarea modei”

Totodată, Philipp Plein a solicitat ca numele brandului său să nu mai apară în vitrina spațiului deținut de Brigitte Sfăt din respectivul mall, pentru ca populația să nu creadă că acela este un magazin oficial al său. Interesant este că nu a cerut despăgubiri.

Toate acestea conduc la intenția urmărită de pârâte, de a crea această falsă asociere cu niște produse ale reclamantului și transferul acestui magnetism al mărcilor notorii, în sensul în care doamna Brigitte S___ s-ar fi dorit a fi ambasadoarea modei, sau a haute couture-ului. Toate campaniile de publicitate și toate magazinele sunt operate după un manual extrem de strict și din acest motiv nu există nicăieri în București, în afara magazinelor, francizate, sau operate direct de concurenți, o altă activitate de promovare de felul celei săvârșite de pârâte”, se mai arată în dosar.

Răzvan Scarlat
Răzvan Scarlat este redactor la site-ul CANCAN.RO, care face parte din Grupul de Presă GÂNDUL. A avut prima tangență cu presa la vârsta de 23 de ani, când a început să scrie pentru fanatik.ro. Apoi a semnat articole pentru GOOOLSPORT și ZIUANEWS.RO. ... citește mai mult