COMANDA. Producatorul Dan Bursuc si artistii sai (medalioane) au raspuns, se pare, solicitarii agentiei lui Felix Tataru La jumatatea unei campanii apreciate de mai toti analistii drept moale, apar semne de „revigorare”: PD-L, partidul preferat al intelectualilor autohtoni, arunca pe piata un hit politic din categoria manelelor, care sugereaza, discret, nevoia de schimbare. Bogdan Tiberiu Iacob Ultimul megahit manelistic e melodia „Ei cu ei, noi cu voi”, care reprezinta atat numele recentei motiuni de cenzura initiate de PD-L, cat si sloganul de campanie al partidului in actuala campanie. Melodia este creatia trioului de manelisti Copilul de Aur-Bogdan Artistu? – Rudy, si este produsa de compania Grand Production, a celebrului impresar Dan Bursuc, la comanda, potrivit unor surse din partid, firmei GMP Advertising, a lui Felix Tataru, strategul democrat-liberalilor si este interpretata avand ca fundal panourile publicitare ale partidului lui Basescu. Refrenul suna cam asa: „Sunt ei cu ei si noi cu voi /E usor de demonstrat / Dam doar filmul inapoi/ Sa vedem mai clar tot ce e adevarat…”, aluzie mai mult decat stravezie la realizarile guvernarii PNL, mai ales ca se pomeneste si de afacerea Logan. „A venit momentul sa spunem gata / A venit momentul sa intoarcem roata!”, se mai lamenteaza cei trei pe ritmuri saltarete. Hit-ul a fost lansat zilele trecute, atat pe You Tube cat si pe o droaie de site-uri specializate in respectivul gen de folclor si a explodat, efectiv, in weekend-ul trecut, anuntandu-se drept un autentic slagar. Daca presedintele Basescu, un fan declarat al dansurilor tiganesti si al manelelor, e, probabil, mai mult decat incantat de initiativa liderilor PD-L privind maneaua electorala, e interesant de urmarit cum va fi primit slagarul de catre intelectualii mari admiratori ai PD-L.