Beckham, chiloti de 21.000 de euro
Amical, dar pe bani. Starul englez a fost convins de faimosul designer Giorgio Armani sa-i promoveze produsele de lenjerie intima Alina Alexandru Cei doi sunt prieteni de multi ani. De-abia saptamana trecuta au cazut de acord sa faca afaceri impreuna. Asa ca, pentru urmatorii trei ani, atacantul lui L.A. Galaxy va fi imaginea internationala a colectiei de lenjerie intima masculina „Emporio”, produsa de designerul Giorgio Armani. Prima sedinta foto a avut loc vineri. Pentru aceasta campanie, fotbalistul (medalion) va primi 21 de milioane de euro, plus un procent consistent din vanzarea acestei linii vestimentare. Primele evenimente publicitare vor aparea in ianuarie, iar o luna mai tarziu va avea loc lansarea oficiala a colectiei. Nu-i de mirare ca starul englez este solicitat foarte des sa-si asocieze imaginea cu diverse marci. Conform unui top realizat de revista „Forbes”, Beckham este cel mai influent barbat sub 40 de ani din Marea Britanie. De-a lungul anilor, acesta a facut reclama la Adidas, ochelarilor Police, vopselei de par Brylcreem, hainelor pentru copii M&S, la Playstation, la Pepsi, la Gillette si la Vodafone. In prezent, Becks este convocat de nationala Angliei pentru amicalul de vineri cu Austria. Apoi, pentru a se mentine in forma, el se va antrena cu Arsenal, deoarece campionatul american de fotbal (soccer) este inchis in perioada de iarna.