CEC Bank adoptă o nouă modalitate de retragere a banilor de la ATM/MFM. Acțiunea presupune folosirea telefonului mobil și scanarea unui cod QR. O mare parte dintre români se vor putea bucura de procesul de modernizare și digitalizare al băncii.
Mugur Podaru, director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank, a explicat modalitatea prin care clienții băncii vor avea posibilitatea de a retrage numerar de la ATM-uri sau MFM-uri (mașini funcționale) fără a avea nevoie de utilizarea cardului.
Clienții CEC Bank au posibilitatea de a retrage bani de la bancomat fără card prin instalarea celei mai recente versiuni a aplicației de Mobile Banking a instituției – ”CEC app”, disponibilă în Magazin Play, App Store și AppGallery. Retragerile din numerar se pot face atât din conturile curente standard, cât și din conturile de card. Acțiunea presupune parcurgerea unor pași în Mobile Banking, urmată de scanarea unui cod QR generat în aplicație. Totodată, codul QR poate fi trimis și unei alte persoane pentru retragerea de numerar de la echipamentele Băncii fără a avea nevoie de utilizarea cardului de plastic.
“CEC Bank continuă procesul de modernizare și digitalizare, dezvoltând noi funcționalități în cadrul aplicației de Mobile Banking – CEC app. Retragerea de numerar fără cardul bancar de la ATM/MFM se face prin generarea din CEC app a unui cod QR (cod de retragere). Retragerile de numerar se pot face atât din conturile curente standard cât și din conturile de card. Acțiunea presupune parcurgerea unor pași în MB, urmată de scanarea codului QR la un echipament ATM/MFM din reteaua CEC Bank. Această nouă funcționalitate simplifică relația clienților cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Pe lângă faptul că ai acces la banii tăi fără utilizarea cardului din plasticul tradițional, poți trimite codul QR și altcuiva care să retragă banii de la unul din echipamentele Băncii”, a declarat Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank, potrivit Capital.ro.