Un client american a mâncat la o terasă, apoi a plecat lăsând în nota de plată un bacșiș de 1.000 de dolari și un bilet cu un mesaj impresionant. Când personalul restaurantului a văzut, a început să plângă de emoții.
”Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a spus Arnold Teixeira, proprietarul locației care poartă numele de ”Artistul înfometat”. ”Când chelnerul care i-a servit a văzut nota, a început să plângă. Apoi, un alt membru al personalului meu a văzut-o și a început să plângă și el. Atunci am văzut-o și eu și nu am putut să nu plâng. A fost extrem de emoționant, pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”, a adăugat, emoționat, acesta.
Clientul respectiv și-ar fi sărbătorit cea de-a 21 aniversare în localul respectiv, notează CNN. Acesta a plecat fără să spună un cuvânt, însă a scris pe nota de plată:
”Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea. Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, zâmbetele calde și atmosfera excelentă … Vă rugăm să știți că vă apreciem foarte mult. Nu ar fi o vară bună fără ”Artistul înfometat””.
Mai mult, la sfârșitul biletului, clientul a precizat ca toți banii să fie împărțiți întregului personal. Teixeira a luat banii și i-a împărțit în mod egal celor șapte angajați ai localului.
Proprietarul restaurantului a mai menționat faptul că a fost aproape de faliment din cauza pandemiei. El a trebuit să închidă localul în luna martie.
”Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam de faliment. Și acum lucrăm la mai puțin de 50 % din capacitate, dar acest gest ne-a redat speranța în umanitate”, a conchis Teixeira.