Cum a debutat ”Visuri la cheie” pe Pro TV, într-o seară cu ”Exatlon”? Emisiunea de pe Pro TV a câștigat pe două targeturi: a avut mai mulți telespectatori decât Kanal D la orașe și pe publicul comercial 18-49 de ani.
La nivelul întregii țări, ”Exatlon” a fost peste emisiunea de pe Pro TV. Emisiunea de transformăria fost urmărită, la nivel național, de o medie de aproximativ 1,1 milioane de telespectatori. Pe prima poziție, ”Exatlon” a fost urmărit de aproximativ 1,2 milioane de telespectatori, în fiecare minut. Antena 1 s-a clasat pe locul trei în topul național și la orașe. Pe publicul comercial, postul de televiziune din grupul Intact a urcat pe doi și a avut o cotă o piață apropiată de prima poziție, ocupată de Pro TV. (CITEȘTE ȘI: MONICA ROȘU, FAIMOASA DE LA ”EXATLON”, A ÎNDEPLINIT CEL MAI FRUMOS VIS AL MAMEI SALE!)
Conform paginademedia.ro, la nivelul întregii țări, între ”Exatlon” și ”Visuri la cheie” a fost o diferență de 100.000 de telespectatori. În favoarea Kanal D. Antena 1 a fost postul de pe poziția a treia. Serialul ”Fructul oprit” a fost urmărit de peste un milion de telespectatori, la nivelul întregii țări. Antena 3 și România TV au completat top cinci.
În mediul urban cifrele au fost apropiate între primele posturi clasate. Pro TV a stat mai bine la orașe, însă diferență față de Kanal D și Antena 1, următoarele posturi din top, nu a fost considerabilă. Atât Visuri la Cheie, cât și Exatlon sau Fructul opritau obținut o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori, în fiecare minut. Antena 3 a fost urmărită și la orașe de aproximativ 400.000 de telespectatori. Happy Channel a prins top cinci în mediul urban, cu o medie de 200.000 de telespectatori. (VEZI ȘI: CRISTINA JOIA, NOUA MEMBRĂ A ECHIPEI ”VISURI LA CHEIE” A ADOPTAT UN COPIL! ”PLÂNGEAM ÎN FAȚA TELEVIZORULUI…”)
Visuri la cheie, de pe Pro TV, s-a distanțat puțin pe publicul comercial, unde a fost a avut cifre de peste 300.000 de telespectatori. Postul de televiziune a avut o cotă de piață de 20,5%. Antena 1 a urcat pe doi în ceea ce privește targetul cu vârsta între 18 și 49 de ani. Fructul oprit a fost urmărit de aproximativ 260.000 de telespectatori, în fiecare minut. Kanal D s-a clasat pe trei, cu o medie de puțin peste 200.000 de telespectatori, în fiecare minut.