AUDIENȚE TV. ”Vocea” de la Pro TV și-a acoperit adversarii. Înfrângere uriașă pentru Antena 3
AUDIENȚE TV. Doar Vocea a contat, informează paginademedia.ro. Pro TV a fost liderul serii de vineri pe publicul comercial și la orașe. La nivelul întregii țări, Pro TV a fost al doilea, după Kanal D, dar cu cifre aproape la egalitate. Antena 1 nu are nicio șansă, în seara de vineri, la capitolul ”audiențe”. Cu show-ul X Factor la bătaie, Antena 1 a fost aseară…Antena 3, la distanță de primele două televiziuni clasate, pe toate cele trei targeturi de audiență.
Vocea României a oferit ultima rundă de confruntări din acest sezon. Săptămâna viitoare, concurenții vor intra în etapa „knock-out-urilor”. Fiecare antrenor va avea câte nouă concurenți.
Toți vor pregăti câte o piesă, dar vor urca în ring, pe rând, câte trei, aflând de la antrenori, înainte de a intra pe scenă, cu cine urmează să se lupte. Fiecare antrenor va avea misiunea de a alege un singur concurent dintre cei trei. La finalul rundei de knockout-uri cele patru echipe vor rămâne doar cu câte trei membri.
CITEȘTE ȘI: VOCEA ROMÂNIEI. SEZONUL 8, EPISODUL 11. BOGDAN IOAN I-A LĂSAT, DIN NOU, MASCĂ PE JURAȚI
Paginademedia.ro a prezentat audiențele de vineri, 16 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.05)
NAȚIONAL. Kanal D și Pro TV au avut cifre aproape la egalitate după media la nivel național, cu un mic avans pentru postul Dogan. Peste 1,4 milioane de telespectatori au avut, în medie, cele două posturi, pe intervalul show-ului Vocea României. Antena 1 a fost pe trei, mult în urma primelor două, cu cifre la jumătate: aproape 700.000 de privitori.
Clasamentul este completat de România TV și Antena 3.
URBAN. Pro TV s-a distanțat de concurenți, după media de la orașe. Aproape 770.000 de telespectatori a fost media postului, cu Vocea României. Kanal D, cu Exatlon pe interval, a atras o medie de 560.000 de persoane de la orașe. Antena 1, cu X Factor, a avut poziția a treia cu 390.000 de orășeni, cu 60.000 de persoane peste săptămâna trecută.
COMERCIAL. Vocea a fost văzută, pe publicul comercial, de 330.000 de persoane, media, sub ediția de săptămâna trecută când era urmărită de 370.000 de persoane. Pe același interval, 20.30 – 23.10, pe Kanal D erau, în medie, 220.000 de telespectatori tineri. Antena 1 a avut poziția a treia cu aproape 180.000 de persoane.
CITEȘTE ȘI: SCANDAL ÎNTRE TUDOR CHIRILĂ ȘI ANDRA LA VOCEA ROMÂNIEI. A FĂCUT-O SĂ PLÂNGĂ | FOTO