AUDIENȚE TV. Pro TV bate tot! Iată cine a fost lider detașat în prime-time

Publicat: 07/10/2018 | 11:05
AUDIENȚE TV. Iată cine a fost lider detașat în prime-time

Noua rundă de audiții de la Vocea României a pus Pro TV pe prima poziție în audiențe, cu cifre peste media postului din prime-time. Alături de Las Fierbinți, Vocea României a adus cele mai bune cifre pentru Pro TV în acest sezon, consemnează paginademedia.ro

Peste 1,8 milioane de privitori au fost pe Pro TV în medie în fiecare minut, în timpul show-ului jurizat de Andra, Irina Rimes, Tudor Chirilă și Smiley.

În minutul de aur, la 21.46, show-ul a atins aproape 2,3 milioane de persoane.

Pe intervalul show-ului, Kanal D a avut poziția a doua pe toate targeturile, iar Antena 1 a fost pe trei. Ambele au avut la bătaie show-uri de aventură, Exatlon, respectiv, Ultimul trib.

CITEȘTE ȘI: PRIMUL CÂȘTIGĂTOR DE LA ”VOCE” S-A ÎMPĂCAT CU SEXY-PUȘTOAICA!

AUDIENȚE TV. Pro TV bate tot

  • NAȚIONAL – Show-ul de talente de la Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut în cele două ore și jumătate de show. Pro TV a fost liderul clasamentului, fiind urmat de Kanal D, cu o medie de un milion de persoane și de Antena 1, cu cifre la jumătate față de Kanal.
  • URBAN – Puțin peste un milion de orășeni au ales Vocea României. Postul a avut o cotă de piață de 25%, ceea ce înseamă că un sfert din publicul care vineri seara avea televizorul deschis era pe Pro TV. Kanal D, cu Exatlon a avut poziția a doua cu puțin peste 425.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu cifre pe care altădată le făcea pe publicul comercial.
  • COMERCIAL – Pro TV a obșinut pe publicul tânăr puțin peste jumătate de milion de persoane. Celelalte două clasate, Kanal D și Antena 1, au avut 155.000, respectiv 134.000 de persoane.

CITEȘTE ȘI: AUDIENȚE PRIME-TIME ÎN SEPTEMBRIE. IATĂ CINE ESTE LIDERUL ABSOLUT