Noua rundă de audiții de la Vocea României a pus Pro TV pe prima poziție în audiențe, cu cifre peste media postului din prime-time. Alături de Las Fierbinți, Vocea României a adus cele mai bune cifre pentru Pro TV în acest sezon, consemnează paginademedia.ro.
În minutul de aur, la 21.46, show-ul a atins aproape 2,3 milioane de persoane.
Pe intervalul show-ului, Kanal D a avut poziția a doua pe toate targeturile, iar Antena 1 a fost pe trei. Ambele au avut la bătaie show-uri de aventură, Exatlon, respectiv, Ultimul trib.
CITEȘTE ȘI: PRIMUL CÂȘTIGĂTOR DE LA ”VOCE” S-A ÎMPĂCAT CU SEXY-PUȘTOAICA!
AUDIENȚE TV. Pro TV bate tot
- NAȚIONAL – Show-ul de talente de la Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de privitori pe minut în cele două ore și jumătate de show. Pro TV a fost liderul clasamentului, fiind urmat de Kanal D, cu o medie de un milion de persoane și de Antena 1, cu cifre la jumătate față de Kanal.
- URBAN – Puțin peste un milion de orășeni au ales Vocea României. Postul a avut o cotă de piață de 25%, ceea ce înseamă că un sfert din publicul care vineri seara avea televizorul deschis era pe Pro TV. Kanal D, cu Exatlon a avut poziția a doua cu puțin peste 425.000 de privitori, în timp ce Antena 1 a fost a treia, cu cifre pe care altădată le făcea pe publicul comercial.
- COMERCIAL – Pro TV a obșinut pe publicul tânăr puțin peste jumătate de milion de persoane. Celelalte două clasate, Kanal D și Antena 1, au avut 155.000, respectiv 134.000 de persoane.
CITEȘTE ȘI: AUDIENȚE PRIME-TIME ÎN SEPTEMBRIE. IATĂ CINE ESTE LIDERUL ABSOLUT