AUDIENȚE prime-time în SEPTEMBRIE. Noile grile de toamnă ale televiziunilor încep să se simtă în audiență. Televiziunile generaliste au avut în septembrie, în prime-time, audiențe în creștere. Pro TV rămâne liderul televiziunilor pe toate targeturile de audiență. Pro TV este urmată de Kanal D, la nivel național și de Antena 1 la orașe și pe publicul comercial.
Paginademedia.ro a prezentat audiențele posturilor TV în prima lună de toamnă, cea în care noile grile ale posturilor TV au intrat
„în pâine”:
AUDIENȚE prime-time în SEPTEMBRIE. Segmentul NAȚIONAL
Pro TV, Kanal D și Antena 1 intă pe podiumul audiențelor lunii septembire, în intervalul de mare audiență.
La capitolul televiziuni de știri, Antena 3 a revenit peste România TV, după media din prime-time, la nivel național, însă diferența dintre cele două este de câteva mii de persoane. 345.000 a fost media națională a Antenei 3, în prime-time, în timp ce România TV s-a apropiat de 340.000 de persoane. Ambele posturi au fost într-o ușoară scădere.
AUDIENȚE prime-time în SEPTEMBRIE. Segmentul URBAN
Pro TV conduce în continuare audiențele la orașe în prime-time, cu aproape 630.000 de privitori media pe minut. Postul este urmat de Antena 1, urmărit în medie de 416.000 de persoane, și acesta pe creștere. Ambele au avut câte un plus de un punct de rating față de luna august.
La Kanal D creșterea a fost mai moderată, de la 332.000 de privitori media din prime-time, la 377.000 de persoane. Antena 3 a stagnat, în timp ce România TV a scăzut ușor, la fel și Realitatea TV.
AUDIENȚE prime-time în SEPTEMBRIE. Segmentul COMERCIAL
Pro TV are prima poziție în clasamentul prime-time, pe publicul celor cu vârste între 18 și 49 de ani. În fiecare seară, postul a avut o medie de 320.000 de privitori. Pro-ul este urmat, ca de obicei, de Antena 1, post care a avut, în medie, 200.000 de privitori. Kanal D, cu cinci seri de Exatlon (sezonul al doilea), a fost a treia televiziune din prime-time, cu o medie de 130.000 de privitori.