Audiențe finala Românii au talent. Câți români au urmărit sezonul 13, câștigat de Rareș Prisacariu
Telespectatorii au urmărit cu sufletul la gură finala Românii au talent, de seara trecută. Fanii emisiunii au stat neîntrerupt cu ochii pe televizoare pentru a afla cine este marele câștigător. Audiențele au fost colosale la Pro tv!
Show-ul câștigat de Rareș Prisacariu a înregistrat cifre de câteva ori mai mari decât celelalte canale: de peste 3 ori mai bune decât Kanal D și de aproximativ 5 ori peste Antena 1.
Românii au talent a fost urmărit de aproape 2 milioane de români
Aproape 2 milioane de români au vizionat finala sezonului 13, Românii au talent. De notat este și poziția bună pe care a ocupat-o Digi Sport cu un meci al Rapidului (locul 4 pe urban și comercial).
Ce au avut stațiile la bătaie cu finala Românii au talent, ieri, 12 mai:
- Antena 1- filmul Self/less- Transfer de viață și o reluare iUmor
- Kanal D- Prețul fericirii și Jocul cuvintelor cu Dan Negru
- Digisport 1- meci Rapid- Sepsi Sfântu Gheorghe
- Prima TV- Secretul lui Bachus și Spitalul Bellevue
- TVR 1- Gala umorului și reluare Vedeta familiei
- Filmcafe- League of Golds, Târâtă în iar și Ultima bătălie
- Happy Channel- serialele turcești Jurământul și Furtună pe Bosfor
Audiențe la nivel național, urban și comercial
La nivelul întregii țări, 1,95 de milioane de români au urmărit Românii au talent. Show-ul difuzat la Pro Tv prezentat de Pavel Bartoș și Smiley, a ocupat locul 1 în fața Kanal D-ului și a înregistrat nu mai puțin de 1,3 milioane de telespectatori în plus. Pe locul 3, Antena 1 nu atingea media de 400.000 de români.
La nivel urban, emisiunea de la Pro Tv a depășit milionul de telespectatori pe minut. Și aici s-au înregistrat mari diferențe față de locurile următoare. Vorbim de o audiență Românii au talent de peste 3 ori mai mare decât Kanal D și de peste 5 ori mai mare decât cifrele înregistrate de Antena 1.
La nivel comercial, Pro Tv a avut peste 400.000 de telespectatori pe minut, din segmentul comercial. Oameni cu vârste cuprinse între 21-54 de ani au urmărit show-ul din orașe. Pe locul 2, Antena 1 a numărat 130.000 de urmăritori, iar Kanal D a ocupat locul 3, având în jur de 100.000 de telespectatori.
Cota de piață Românii au talent, pe segment este de 35,2%, ceea ce înseamnă că peste o treime din publicul comercial care avea televizoarele deschide, urmărea finala îndrăgitului show de la Pro Tv.