Au primit ofertă pentru afacerea lor de suflet! Cum au reacționat, însă, gemenii brandului Fratelli? Frații Popescu au spus totul în podcast-ul lui Mihai Morar
Liviu și Mihai Popescu, gemenii de 47 de ani, sunt recunoscuți în întreaga lume ca fiind fondatorii brandului Fratelli. Cu o afacere reușită și o viață la care unii doar aspiră, cei doi frați se bucură de un succes culminant. Sunt acționarii majoritari ai businessului și împreună dețin un procent de 60% din grupul Fratelli. Oferte de vânzare au tot existat, după cum au recunoscut gemenii Popescu în podcast-ul lui Mihai Morar.
Totul a început cu o mică locație deschisă în anul 2005, lângă Atheneul Român. ,,Fratelli Espresso Bar” a avut denumirea, iar de acolo până la un lanț întreg de cluburi sub marca acestui brand nu a mai fost decât un pas. Nu puțini sunt cei care îi invidiază și ar vrea să fie la cârma Fratelli. Cum era de așteptat, propunerile pentru a vinde afacerea nu au întârziat să apară.
Cum au gestionat cei doi frați propunerile de a vinde brandul Fratelli
Invitați la podcastul ,,Fain și Simplu” moderat de Mihai Morar, gemenii Fratelli au avut ocazia să povestească întreaga istorie a afacerii pe care o dețin, în cea mai mare parte. Una dintre cele mai mari curiozități a fost cea care făcea referire la vânzarea acesteia. Mihai și Liviu Popescu au știut destul de bine că Fratelli nu este doar un brand, o afacere. Este ceva de suflet, iar indiferent de banii primiți, să vândă Fratelli ar fi însemnat să renunțe la ceva ce face parte din viața lor.
,,Mihai Morar: Care este cea mai bună ofertă pe care ați primit-o, ca să vindeți businessul? Că bănuiesc că ați primit.
Mihai Popescu: Am primit, dar n-am vrut să auzim suma. Că am zis ok, luăm suma, și? N-am intrat în faza doi. Că luăm suma X, și după aia ce facem?
Și am un coleg de clasă care desenează mașini, care a reușit să creeze o mașină. Pe care i-o cumpără acum, prototipul i-l cumpără pompierii canadieni. Și a desenat și i-a oferit zece milioane pe prototip. Un coleg de-al meu, colegul meu de bancă de la design.
Și el a zis că: >. De ce n-ai vândut-o? Băi tâmpitule, de ce să n-o vinzi? > Păi mai făceai alta. >. (…). Așa și noi.
Mihai Morar: Și până la urmă cum să vinzi Fratelli, care, de fapt, e în ADN-ul vostru.
Mihai Popescu: Păi nu, că-l vindeam cu noi cu tot. Cu ficat, cu copii…”, a fost discuția din cadrul podcastului ,,Fain și Simplu”.
Întreaga emisiune AICI:
This browser does not support the video element.