Ati aflat ce s-a INTAMPLAT, aseara, la Pro TV, in timpul meciului Dinamo – Steaua? A fost batut un RECORD vechi de 12 ani!
ProTV a inregistrat pe 27 martie un rating de 21.7 puncte de audienta si un share de 43.6%, depasind un record vechi de aproape 12 ani.
Joi seara, 17 aprilie, in returul semifinalei, Dinamo-Steaua a urcat in top 3 audiente din istoria masurata a televiziunii.
Cele mai vizionate Steaua-Dinamo din istorie s-au vazut in direct la PRO TV.
Top 10 audiente Steaua – Dinamo in istorie:
1.Steaua – Dinamo PRO TV, 27.03.2014, Cupa Romaniei: 21.7 rtg si 43.6 shr
2.Steaua – Dinamo PRO TV, 15.09.2002, Divizia Nationala: 19.9 rtg si 43.5 shr
3.Dinamo – Steaua PRO TV, 17.04.2014, Cupa Romaniei: 18.1.rtg si 40.0 shr
4.Dinamo – Steaua PRO TV, 25.05.2011, Cupa Romaniei: 17.3 rtg si 47.3 shr
5.Steaua – Dinamo TVR 1, 18.09.2005, Divizia Nationala: 16.9 rtg si 38.5 shr
6.Dinamo – Steaua TVR1 , 20.09.20006, Liga I: 16.5 si 42.7 shr
7.Steaua – Dinamo PRO TV, 19.05.2002, Divizia Nationala: 16.3 rtg si 36.5 shr
8.Dinamo – Steaua Antena 1, 1.11.2008, Liga I: 16.1 rtg si 39.6 shr
9.Steaua – Dinamo TVR 1, 10.04.2005, Divizia Nationala: 15.9rtg si 36.4 shr
10.Dinamo – Steaua PRO TV, 27.03.2004, Divizia Nationala: 15.7 rtg si 35.6 shr
Finala Cupei se joaca nu doar pentru Cupa Romaniei, ci si cu trofeul campionatului pe masa.
Steaua intalneste principala contracandidata la titlu in acest sezon, Astra Giurgiu, care a eliminat Petrolul in cea de-a doua semifinala a Cupei Romaniei. Steaua – Astra, finala Cupei Romaniei, se joaca pe 23 mai, in direct la PRO TV, pe National Arena!
PRO TV a obtinut audiente de trei ori mai mari fata de urmatorul clasat cu meciul din Cupa Romaniei Dinamo – Steaua
Meciul din Cupa Romaniei Dinamo – Steaua, difuzat ieri de PRO TV in intervalul orar 20:38 – 22:29, a plasat postul de televiziune pe primul loc in topul audientelor, atat pe publicul comercial, cat si pe publicul din mediul urban si pe cel de la nivelul intregii tari.
In minutul de aur al competitiei sportive, 22:28, peste 4.000.000 de romani erau cu ochii pe PRO TV.
Astfel, PRO TV a obtinut, in medie, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani 18,1 puncte de rating si 40,1% din cota de piata, de trei ori mai mult fata de Antena 1, clasata pe locul al II-lea, care avea doar 6,3 puncte de rating si 14 procente din cota de piata.
Clasamentul se mentine in favoarea PRO TV si la nivelul publicului din mediul urban, unde a condus cu o medie de 17,6 puncte de rating si 31,9 procente din cota de piata.
Urmatoarea clasata, Antena 1, a inregistrat 8,4 puncte de rating si 15,3% cota de piata.
Si la nivelul intregii populatii a Romaniei PRO TV a fost prima optiune. Postul din Pache Protopopescu a condus cu o medie de 18 puncte de rating si 31,7% cota de piata, in timp ce Antena 1, clasata si de aceasta data pe locul al II-lea, a avut 8,6 puncte de rating si 15 procente din cota de piata.
R.N.