Atenție, români! Citește mai jos pentru a afla ce se întâmplă după zece zile, dacă nu reușești să plătești la timp abonamentul Digi RCS-RDS.
Multe persoane s-au îndreptat spre deschiderea unui contrat cu Digi România, după ce operatorul de telecomunicații a oferit clienților o paletă largă de oferte dintre care să aleagă. Însă, ce se întâmplă cu serviciile pe care le achiți lunar, în condițiile în care nu reușești să plătești la timp abonamentul Digi RCS-RDS?
Zece zile reprezintă perioada de grație. Însă, în condițiile în care nu reușești să îți achiți factura la timp, atunci abonamentul îți este oprit, iar acesta este reactivat, după ce este plătit. În această categorie intră abonamentul de telefon mobil și serviciul de internet. În cazul abonamentului pentru cablu, există posibilitatea să dureze mai mult.
De asemenea, potrivit digi.ro, într-una dintre campaniile de informare față de plata facturii, din 2018, clientul își va asuma pe deplin obligația de plată a unui comision care nu are legătură cu Digi, în condițiile în care clientul decide să nu apeleze la mijloacele de plată care sunt puse la dispoziție de către companie.
Vezi și ANUNŢUL RCS RDS DE CARE TOŢI CLIENŢII TREBUIE SĂ ŞTIE! FANII DIGI VOR RĂMÂNE FIDELI PE VIAŢĂ
În cazul unui agent de vânzări, full time, este cerută o experiență de un an în domeniu, iar salariul pornește de la 1.400 de lei (net) pe lună, la care se mai adaugă un comision de vânzări de 500 de lei, potrivit site-ului undelucram.ro. În cazul unui operator call center, cu experiență de mai puțin de un an, salariul este de 2.300 de lei (net) pe lună.
Dacă vorbim despre un tehnician service, cu o experiență considerabilă în domeniu, salariul este de 3.200 de lei. Iar în ceea ce privește un tehnician fibră optică venitul lunar este de 5.000 de lei.
Sursă foto: Facebook