Așteptarea a luat sfârșit pentru clienții Hidroelectrica. Aceștia nu au mai primit facturile la curent de luni de zile, însă compania a anunțat că facturile restante vor ajunge la clienți în cel mai scurt timp. Cei care nu își permit plata facturilor cumulate o pot face în rate.
Reprezentanții Hidroelectrica anunță că facturile restante vor ajunge la clienți. După o întrerupere de câteva luni provocată de schimbarea sistemului informatic, Hidroelectrica va începe să retrimită facturi din luna februarie, iar clienții le vor primi în cel mult două luni. Se pare că noul sistem de facturare este aproape gata, iar lucrurile vor funcționa așa cum trebuie începând cu luna februarie. Mai mult, se pare că se va veni și cu unele îmbunătățiri.
„Anul trecut, politica companiei Hidrelectrica a fost de a extinde serviciile pe segmentul de consumatori casnici, ceea ce a generat, bineînţeles, un aflux foarte mare de clienţi. Paralel cu acest aflux de clienţi, dezvoltarea informatică ne-a pus un pic probleme, în sensul că trebuia schimbat tot sistemul. De acum doi ani am început această dezvoltare. Fiind companie de stat, toate procedurile trebuiau urmate, licitaţie şi aşa mai departe, iar implementarea etapelor acestui sistem informatic a durat mai mult decât ne-am aşteptat.
După previziunile noastre, cam în două luni, de acum, vom ajunge la zi. S-a reuşit recuperarea primei jumătăţi din anul trecut, dar ritmul este extrem de accelerat, ceea ce ne va uşura foarte mult munca de acum încolo”, a declarat Borbely Karoly, membru al consiliului de supraveghere al Hidroelectrica.
(CITEȘTE ȘI: TOP 10 – APARATELE ELECTROCASNICE CARE ÎȚI UMFLĂ FACTURA LA CURENT. MULȚI ROMÂNI LE AU ÎN CASĂ PE TOATE)
Mulți dintre clienții Hidroelectrica nu au mai primit facturi din luna iunie, așa că sunt cu șase luni în urmă. Asta îi sperie, având în vedere că sumele de plată o să fie destul de mari. Însă, Hidroelectrica anunță că va trimite facturile etapizat, câte 2-3.
Iar în situația în care clienții nu pot să plătească tot există mecanismul de eșalonare. Clienții pot solicita plata facturilor în șase rate. Solicitarea poate fi trimisă pe mail ([email protected]) sau depusă la sediile Hidroelectrica.
În cazul celor care nu își doresc și nu solicită plata eșalonată, aceștia trebuie să achite facturile integral într-un interval de 45 de zile de la emitere în cazul clienților casnici și în 30 de zile în cazul celor care au contracte business.
(VEZI ȘI: ELECTROCASNICE CARE „PĂCĂLESC” FACTURA LA CURENT. CUM POȚI REDUCE CONSUMUL FRIGIDERULUI)