Apare o nouă televiziune în România! Investiția e de 130.000 de euro

Publicat: 28/11/2024 | 10:35
Sursă foto: Pexels

România se pregătește să primească un nou canal de televiziune dedicat muzicii, Boom TV, care a obținut recent licența audiovizuală din partea Consiliului Național al Audiovizualului (CNA). Operat de compania TV Sat 2002, noul post promite să aducă un suflu proaspăt în peisajul media printr-o ofertă diversificată de genuri muzicale și emisiuni tematice.

Lansarea acestui post vine într-un context în care piața televiziunilor muzicale din România este una competitivă, cu peste 20 de canale existente. Totuși, Boom TV se angajează să aducă „altceva” prin integrarea diferitelor stiluri muzicale sub aceeași umbrelă, oferind astfel o alternativă completă pentru telespectatorii pasionați de muzică.

Citește și: ION CRISTOIU: ”DE CE NU O VOTEZ PE ELENA LASCONI”. DEZVĂLUIRI LA MARIUS TUCĂ SHOW

O nouă televiziune în România

Lansarea Boom TV vine cu o investiție de 130.000 de euro, iar veniturile sale vor fi generate din surse precum publicitatea, teleshopping-ul și producția de spoturi publicitare. Canalul va emite în format HD, fiind accesibil nu doar pe teritoriul României, ci și în Uniunea Europeană. Televiziunea va face parte din rețelele de cablu și platformele online deținute de compania-mamă, extinzând astfel oferta sa de servicii media.

Boom TV se distinge de alte posturi muzicale printr-o selecție bine definită de genuri muzicale, evitând în mod clar anumite stiluri. În grila sa de programe nu se vor regăsi muzică populară, lăutărească, manele, petrecere, muzică clasică, operă sau operetă. Acest lucru plasează Boom TV într-o zonă de nișă, dar cu potențialul de a atrage o audiență variată prin diversitatea genurilor incluse.

Printre emisiunile deja anunțate se numără „Morning Gold”, axată pe hituri consacrate, „Club Hits”, care va pune accent pe muzica de club și electronică, „Top Fan”, un clasament dedicat celor mai apreciate piese, și „Retro Show”, care va readuce în prim-plan melodiile decadelor trecute. Aceste producții au scopul de a oferi conținut atractiv pentru toate gusturile muzicale, de la fanii hiturilor moderne până la nostalgicii epocii de aur a muzicii.

„De ce a 23-a televiziune de muzică, când mai sunt 22? Noi credem că se poate şi pentru că cea de-a 23-a încearcă să vină în piaţă cu altceva. Fiecare din cele 22 de televiziuni existente au un stil şi un target foarte bine definit, mă refer aici la tineri, muzică la zi, old, retro şi aşa mai departe.

Boom TV se vrea o televiziune muzicală care vrea să conţină toate aceste stiluri muzicale. Este vorba şi de o decizie de business. Vrem să avem propriul nostru canal de muzică, care să facă parte din oferta de servicii, de programe pe care noi le difuzăm prin reţelele proprii, atât cele de cablu, cât şi cele din online”, a spus Alin Petran, reprezentantul companiei.

Citește și: CE A FĂCUT ELENA LASCONI CU PREMIUL DE 50.000 DE EURO, PE CARE L-A CÂȘTIGAT LA MASTERCHEF 2013