Anunțul făcut de Coca-Cola la nivel mondial a afectat și România. Ce s-a întâmplat cu rețeta faimoasei băuturi răcoritoare
Coca-Cola vine cu schimbări semnificative pentru iubitorii de băuturi carbogazoase din întreaga lume. Compania a anunțat că urmează să se lanseze o nouă rețetă. Despre ce este vorba, în rândurile de mai jos.
Coca-Cola, una dintre cele mai cunoscute și emblematice băuturi ale tuturor timpurilor, va suferi modificări în ceea ce privește rețeta. Producătorii au anunțat că unul dintre sortimentele sale beneficiază deja de o nouă versiune, care a fost lansată în America.
O nouă versiune pentru Coca-Cola
De-a lungul timpului, compania producătoare a făcut tot posibilul să-și mulțumească clienții. În timp ce esența gustului răcoritor a rămas constantă, producătorii au făcut numeroase încercări pentru a satisface dorința de inovație a consumatorilor, aducând noutăți.
Cu toate că esența clasică a rămas neschimbată, Coca-Cola a adus pe piață o gamă variată de sortimente, fiecare cu arome și ingrediente distincte. Conștienți de preocupările legate de sănătate, producătorii au răspuns cerințelor consumatorilor pentru un stil de viață mai sănătos prin lansarea Coca-Cola Zero, oferind aceeași plăcere răcoritoare fără aportul caloric.
Acum, însă, Coca-Cola lansează o amplă campanie de marketing intitulată ”Cea mai bună Coca-Cola Zero Zahăr de până acum?”. Această campanie invită publicul să participe la dezbaterea despre noul produs și să îl încerce înainte de a-și forma o opinie clară.
Campania va explora această dezbatere printr-un spot TV captivant, conținut video digital și afișaje publicitare în spațiul public, încurajând atât consumatorii, cât și creatorii de conținut să se alăture discuției pe rețelele sociale. Agenția Mercado McCann a fost partenerul de încredere în dezvoltarea campaniei inovatoare.
Aceste schimbări radicale, adică noua rețetă, design-ul proaspăt și campania de marketing dedicată Coca-Cola Zero Zahăr au fost deja lansate cu succes în Europa și America Latină, notează CNN.