Anunțul făcut de Carrefour România în plină criză. Ce se întâmplă cu prețurile

Publicat: 29/03/2020 | 13:24
Anunțul făcut de Carrefour România în plină criză. Ce se întâmplă cu prețurile

Sărbătorile Pascale se apropie, iar foarte mulți români se întreabă ce se va întâmpla cu prețurile alimentelor în această perioadă de criză medicală. România se apropie, din păcate, de Scenariul 4, în momentul de față, conform ultimelor informații transmise de autorități, fiind 1.760 de persoane infectate cu noul coronavirus.

În acest context complicat, vin și unele vești bune. Carrefour România a anunțat că va plafona prețurile a 500 de produse în perioada 25 martie – 19 aprilie.

“Decizia este în întregime a Carrefour, luată independent, cu responsabilitate. Aceasta înseamnă că în continuare furnizorii companiei lucrează pe o piață liberă, și că prețul produselor furnizate se formează în funcție de cerere și ofertă, de stocuri, materii prime, dificultăți logistice sau operaționale”, precizează retailerul. Toate aceste elemente au devenit extrem de volatile, și credem că responsabilitate înseamnă să respectăm eforturile de livrare ale furnizorilor, oferindu-le un preț corect, dar în același timp să protejăm clienții de această volatilitate, într-o perioadă grea pentru toți, spune Julien Oet, Merchendise and Supply Chain Director, Carrefour România.

(CITEȘTE ȘI: CEA MAI CRUNTĂ ZI! ROMÂNIA, APROAPE DE SCENARIUL 4. CÂTE CAZURI COVID-19 AU FOST CONFIRMATE ÎN ULTIMELE 24 DE ORE)

”Siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice”

„În vremuri în care siguranța și liniștea populației sunt mai presus de orice, ne dorim, prin acțiuni concrete, să reducem incertitudinile și să ne asigurăm clienții că există stocuri suficiente și că lanțurile de aprovizionare funcționează așa cum trebuie. Îndemnăm la cumpărături în mod responsabil și lucrăm pentru ca românii să își poată planifica organizat deplasările pentru aprovizionare și bugetul, evitând, astfel, ieșirile inutile din locuințe și orele de vârf. Măsura plafonării prețurilor pentru produse esențiale până de Paște este doar unul dintre demersurile în acest sens”, a declarat Jean Richard De Latour, CEO Carrefour România.

Măsura plafonării prețurilor din lista de până la 500 de produse se aplică în perioada 25 martie – 19 aprilie, adaptată la particularitățile fiecărui format de magazin din portofoliul Carrefour.

(VEZI ȘI AICI: GERMANIA A GĂSIT LEACUL PENTRU CORONAVIRUS! CUM PUTEM FACE PENTRU A LE URMA EXEMPLUL)