Compania Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, a făcut un anunț important pentru toți clienții. Modificarea vizează facturile, iar directorul companiei a explicat motivul pentru care s-a produs această schimbare.
Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie verde din România, acoperind 13,09% din piaţa de furnizare de la noi din țară. Compania operează 187 de centrale cu o capacitate hidroenergetică de 6,3 GW și furnizează servicii tehnologice pentru Sistemul Energetic Naţional. Mai mult decât atât, deţine un parc eolian la Crucea, județul Constanța, cu o putere instalată de 108 MW.
Citește și: Cum să plătești mai puțin la gaze! Trucul genial care îți scade considerabil factura
Reprezentanții Hidroelectrica au anunțat că, începând de sâmbătă, 2 noiembrie 2024, cei circa jumătate de milion de clienți vor putea achita facturile mult mai ușor. Compania a actualizat aplicația de mobil, unde oamenii pot plăti direct cu cardul.
În acest sens, Hidroelectrica a venit cu o serie de lămuriri în cadrul unui anunț postat pe pagina de Facebook. Reprezentanții companiei au precizat că aplicația, numită iHidro, reprezintă un pas important în digitalizare, oferindu-le clienților o experiență modernă.
Aplicația a fost lansată încă din luna octombrie a anului trecut, însă oamenii s-au plâns, în primele zile, că au întâmpinat erori la transmiterea indexului. Ei bine, acum compania a dus această inițiativă la un alt nivel, adăugând noi funcții.
„Clienții Hidroelectrica beneficiază acum de facilități noi: plata online a facturilor de energie electrică direct în aplicație și un nou portal de contractare online pentru clienții business. Împreună cu partenerii noștri, PayU Romania și Visa, facem un pas important în digitalizare pentru a vă oferi o experiență modernă, sigură și eficientă, accesibilă pe Android, iOS și online pe iHidro.ro. Descoperiți noua modalitate de plată direct în aplicație!”, se arată într-un anunț postat pe pagina oficială de Facebook a companiei Hidroelectrica.
Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica, a oferit și el o serie de declarații despre modificările aduse aplicației pentru mobil. Acesta a transmis că firma dorește să le ofere clienților o experiență îmbunătățită.
„Această inițiativă ne permite să îmbunătățim experiența utilizatorilor, să asigurăm un acces facil la serviciile noastre și să răspundem eficient nevoilor clienților noștri. Digitalizarea este un pas esențial în alinierea la tendințele actuale și în consolidarea poziției Hidroelectrica pe piața energetică”, a declarat Karoly Borbely, CEO al Hidroelectrica, potrivit Economedia.ro.
Citește și: Taxă nouă de la 1 octombrie 2024. Apare pe factura de energie a tuturor românilor