Reprezentanții Digi România au făcut un anunț în contextul crizei coronavirusului, iar clienții companiei sunt asigurați că activitatea se va desfășura în condiții normale și în această perioadă complicată din punct de vedere medical. Au fost luate măsuri suplimentare pentru ca angajații și clienții să beneficieze de măsuri sporite de protecție, în fiecare punct de lucru.
Este vorba și despre o campanie declanșată de Digi România, #am grijă, în centrul atenției aflându-se ”fotografii autentice, neprelucrate, realizate în condiții reale de lucru”.
„Campania #amgrijă își propune să transmită clienților Digi România, telespectatorilor și ascultătorilor platformelor audiovizuale ale grupului, informații despre eforturile echipelor noastre pentru a menține calitatea serviciilor la același nivel ca în condițiile normale de activitate.Campania #amgrijă are la bază fotografii autentice, neprelucrate, realizate în situații reale de lucru”, au transmis reprezentanții Digi România.
(CITEȘTE ȘI: CORONAVIRUSUL A UCIS PIAȚA IMOBILIARĂ! CU CÂȚI BANI SE VINDE ACUM O GARSONIERĂ ÎN BUCUREȘTI)
Iată o parte din măsurile de prevenție luate la nivelul grupului Digi, potrivit informațiilor publicate de paginademedia.ro:
(VEZI ȘI AICI: ÎN PLINĂ CRIZĂ A CORONAVIRUSULUI, SPECULANȚI ROMÂNI AU DESCOPERIT O NOUĂ AFACERE. CU CÂȚI LEI ESTE VÂNDUTĂ DECLARAȚIA PE PROPRIA RĂSPUNDERE)