Angajații din industria jocurilor de noroc au un mesaj neașteptat pentru tine

Publicat: 21/05/2021 | 11:35

Angajatele și angajații din industria jocurilor de noroc din România stau de multe ori în spatele unor geamuri fumurii, în săli de jocuri de noroc și de pariuri sportive. Doar cei care trec pragul acestor locații descoperă că angajații din gambling sunt oameni la fel ca și noi, cu temeri, cu speranțe, cu planuri de viitor. Lupta împotriva pandemiei și campania pornită de cele mai importante companii și asociații patronale ale industriei a adus în plin plan o serie de chipuri neașteptate, care au avut același mesaj pentru români.

Oameni tineri, frumoși, plin de energie. Oameni din sălile de jocuri și agențiile de pariuri sportive. Oameni din zona de ”birouri”. Ei au fost starurile campaniei pro-vaccinare plătită de industria jocurilor de noroc, care a culminat cu două săptămâni de reclame tv, dar și cu sute de postări pe paginile de Facebook și Instagram ale celor mai importante companii.

Testimonialul Anei, angajată a unui lanț de pariuri sportive, reflectă ceea ce au simțit foarte mulți în acest an de pandemie, plin de restricții.

Nici povestea lui Lorentz nu s-a lăsat mai prejos.

Toți ochii au fost și pe Cristina, care este casier într-o sală de jocuri de noroc din București.

De atenție maximă a avut parte și George, care este unul dintre șefii unuia dintre jucătorii importanți din piața pariurilor sportive.

În topul mesajelor care ne-au impresionat o regăsim și pe Alina.

Nici povestea lui Vlad nu a fost mai prejos, iar în dreptul testimonialului s-au strâns sute de like-uri.

Campania pro-vaccinare a industriei jocurilor de noroc a țintit angajații din gambling, pe clienți, dar și pe angajații altor sectoare afectate puternic de pandemie. Angajații din aceste industrii au descoperit ce înseamnă șomaj tehnic, incertitudinea zilei de mâine și ne-am dorit să ne ajutăm colegii și să contribuim cum putem noi mai bine la crearea unui mediu sigur pentru comunitatea noastră, cât și pentru societate ca întreg. De asemenea, am avut la bază un studiu pe care noi, principalii parteneri ai campaniei, l-am făcut împreună cu IRES și care arată că românii au cea mai mare încredere în familie și angajatori, astfel că ne-am luat în serios responsabilitatea pe care o avem.

Articol sustinut si promovat de asociatiile Romslot – Rombet – Romanian Bookmakers.

Elena Nica
Absolventă a Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, Universitatea București. Experiențe în trecut: news editor Observator, Antena 1 și Antena Stars citește mai mult