Andreea Esca rămâne un ”nume greu” în media, iar carismatica prezentatoare este o adevărată emblemă a postului Pro TV. În contextul crizei coronavirusului – atât pe plan mondial, cât și național – mai multe vedete se vor implica într-un proiect inițiat de Europa FM.
Este vorba despre o campanie de conștientizare, care îndeamnă la calm și la responsabilitate. Știrile trebuie prezentate echilibrat, obiectiv, cu atât mai mult cu starea generală este una de îngrijorare maximă. Iar pe fondul unei asemenea situații, orice ”derapaj” media nu poate aduce decât mult rău în această luptă de contracarare a efectelor noului coronavirus. Printre vedetele implicate se numără și Andreea Esca, iar vedeta a declarat că panica trebuie evitată, iar responsabilizarea fiecărui cetățean este esențială.
„Cred că în această perioadă este important să nu ne panicăm, dar nici să fim iresponsabili. Hai să ne spălăm pe mâini cât mai des, să evităm locurile aglomerate, să nu tuşim fără să ne pese, să nu lăsăm copiii care nu vor mai merge la şcoală să umble brambura prin alte spaţii pline de oameni, să nu aglomerăm spitalele cu lucruri care pot fi amânate şi să luăm foarte în serios recomandările autorităţilor. Paza bună trece primejdia rea! Să nu uităm că nu este numai despre noi”, a declarat Andreea Esca, potrivit informațiilor furnizate de paginademedia.ro.
Nu trebuie profitat de ”spaimele publicului”, spun reprezentanții Europa FM, mai ales că – în zilele acestea – presa din țara noastră s-a împărțit, practic, în două tabere.
„În aceste zile, presa din România se împarte în două – jurnaliști care se străduiesc să informeze corect, în interesul general al publicului, și redacții care folosesc vechea metodă de creștere a audienței, profitând de spaimele publicului”, au anunțat reprezentanții Europa FM, conform sursei citate mai sus.