Amendă pentru șoferi, chiar dacă au achitat taxa de parcare. Situația ivită te face să iți lași mașina acasă
Toți șoferii care își lasă mașinile în Capitală, în parcare, trebuie să știe asta! Chiar dacă au achitat taxa de parcare, există riscul de a primi amendă. Ce poate duce la această situație neașteptată!
Este adevărat! Șoferii care au achitat corect parcarea în Capitală se pot trezi cu amenzi. CMPB a început să aplice autocolante pe panourile cu informații despre parcări, schimbând numărul de SMS pentru plăți, conform informațiilor de pe stiripesurse.ro.
Posesorii de mașini din București care și-au achitat taxa de parcare ar putea fi amendați
În București, pe panourile publicitare, a început să fie afișat un nou număr de SMS (#7576) ca opțiune de plată pentru parcarea în oraș. Totuși, există o ciudățenie: în multe dintre parcările din zonă, numărul de SMS indicat pentru plată rămâne același ca în anii anteriori, și anume #7458.
Conform sursei citate anterior, numărul unic #7458, utilizat de peste 8 milioane de ori pentru plata călătoriilor cu STB și de peste 3 milioane de ori pentru parcări numai în 2023, a fost neașteptat schimbat de Compania Municipală de Parking București (CMPB). Această schimbare poate expune șoferii la riscul de a primi amenzi chiar și în situația în care au plătit legal pentru parcarea vehiculelor lor.
În 2024, procedura de scoatere a unei mașini din circulație este mult simplificată. Radierea autovehiculului presupune parcurgerea a două etape distincte: radierea fiscală și radierea din circulație. Pentru a completa acest proces, este necesar să pregătiți un dosar care să cuprindă o serie de documente esențiale, printre care se numără:
- Formularul de cerere completat de solicitant;
- Documentul care dovedește că autovehiculul a fost depozitat într-un spațiu adecvat, conform prevederilor legale;
- Certificatul de înmatriculare – original;
- Plăcuțele cu numărul de înmatriculare;
- Cartea de identitate a vehiculului – original;
- Certificatul de atestare fiscală;
- Certificatul de radiere – în 3 exemplare;
- Actul de identitate al solicitantului – original;
- În cazul persoanelor juridice, vor fi necesare documente care să confirme înființarea și identitatea juridică, precum și adresa de sediu, în copie (cum ar fi certificatul constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului), împreună cu o împuternicire autentică a reprezentantului legal;
- În cazul în care dosarul este depus de o altă persoană decât titularul, va fi necesară o procură specială autentificată de notarul public.
Citește și: ORAȘUL DIN ROMÂNIA ÎN CARE LOCURILE DE PARCARE SUNT MAI SCUMPE DECÂT… MAȘINILE!