Am făcut calculul! Câți lei câștigă săptămânal un livrator Glovo în Constanța, acum, în acest sezon estival
Există numeroase posibilități prin care poți câștiga venituri în plus pe lângă salariul tău, iar printre cele mai populare joburi se numără astăzi cel de livrator. Serviciul de distribuire rapidă Glovo, care are operează în 12 oraşe din ţară, lucrează în prezent cu peste 10.000 de curieri şi este în continuă căutare de noi colaboratori. Iată câţi lei câștigă săptămânal un livrator Glovo în Constanța, acum, în acest sezon estival.
Aplicațiile de livrări, precum cea de la Glovo, au început să prindă amploare și în România în ultimii ani. În special în perioada de carantină, oamenii au folosit aceste servicii pentru a evita contactul cu persoane și a reduce riscul de infectare.
Glovo operează în prezent în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad și Ploiești și s-a extins recent în Brăila și Galați.
Câți lei câștigă săptămânal un livrator Glovo în Constanța
Fiecare curier îşi stabilește săptămânal în avans orele pe care vrea să le lucreze, nu are un superior direct căruia să îi raporteze activitatea. Astfel, în funcţie de cât de harnic este curierul, el poate primi sume mari de bani săptămânal.
Un exemplu de calcul simplu pentru 8 ore de lucru: pe zi un livrator poate câştiga 28 de lei pe oră, în medie în aplicație. Astfel, pe lună poate pleca cu sume curprinse între 3.000 – 7.000 lei. Aşadar, împărțim salariul lunar la 4 şi obţinem 750 – 1.750 lei pe săptămână.
„Depinde de ei cât stau, noi ne uităm la câștigul lor pe oră, care este dat de eficiența pe comandă și eficiența pe care o au ei, câte comenzi livrează pe oră. În momentul ăsta, pe oră, sunt undeva la 28 de lei brut, să zicem în București, dar depinde de oraș”, explica Victor Răcariu, general manager Glovo pe Europa Centrală și de Est.
Pentru a deveni livrator Glovo, nu ai nevoie decât de un telefon mobil cu sistem de operare Android, respectiv iOS, de o baterie externă complet încărcată, de o geantă izolantă pentru transportul comenzilor și de un mijloc de transport.
De asemenea, colaboratorii Glovo beneficiază 24/7 de asistență prin chat, unde pot primi sprijin pentru orice tip de întrebare sau nevoie ce poate apărea în timpul livrării.