Am aflat toate secretele Anei Morodan! Cum produce cea mai cunoscuta bloggerita de moda zeci de mii de euro de pe site-ul ei
In doar patru ani, cand si-a facut intrarea ca bloggerita in mediul fashion, Ana Morodan a reusit sa si castige suprematia in topul celor mai vizualizate bloguri de moda. Stilul ei inconfundabil, in care mixeaza piese vintage sau semnate de designeri celebri cu cele care apartin unor brand-uri mass-market a facut-o unica in peisaj si, totodata, le-a dat speranta tinerilor ca stilul se poata construi destul de usor cu imaginatie. Desi nu este o obisnuita a tabloidelor, Ana a acceptat sa stea de vorba de reporterii CANCAN.ro despre secretele garderobei sale:
“Stilul nu inseamna bani si asta incerc si eu sa explic pe blogul meu, anamorodan.com. Am foarte multi fani care ma urmaresc si care nu au posibilitati material foarte mari. Asa ca si stilul meu este construit, de foarte multe ori, din haine ce apartin unor brand-uri mass-market, tocmai pentru a arata ca te poti imbraca foarte bine fara sa investesti sume colosale. De multe ori, imi cumpar haine care nu sunt pe masura mea si pe care le modific in ateliere de croitorie”, ne-a declarat Ana.
Si-a retusat hainele la Atelier de Croitorie
Chiar zilele trecute, Morodan si-a luat cateva piese vestimentare pe care le-a achizitionat de curand si s-a dus cu ele la Atelier de Croitorie, unde angajatele i le-au modificat si retusat imediat, pe masura ei, asa cum si-a dorit.
Nici n-a apucat bine bloggerita sa bea un ceai si sa faca o serie de poze pentru blogul ei ca fusta si rochita pe care le-a adus la shop-ul de croitorie au si fost gata. Atelier de Croitorie este cel mai nou centru pentru retusuri vestimentare deschis in Bucuresti si, pe langa preturile avantajoase, ofera si un serviciu unic: croitoreasa se deplaseaza acasa la client pentru a ridica produsele care necesita retusuri, acestea fiind returnate, ulterior, costurile pentru transport fiind zero.
Cine este Ana Morodan?
Cu o istorie de patru ani in mediul online, Ana Morodan este una din cele mai urmarite personaje din virtualul romanesc, blogul sau fiind accesat zilnic de mii de „prieteni/e, admiratori si admiratoare de viata cu detalii frumoase, cu pasiune pentru moda si nostalgii estetice fara varsta”, asa cum isi numeste „contesa milenista” fanii. In 2014, Ana Morodan a fost votata „Digital Diva of the Year” la cea mai importanta competitie a bloggerilor si personajelor online fashion din Romania. Marca ei e in continua expansiune si in afara de colaborari cu peste 60 de branduri de fashion, design, travel, beauty, lifestyle prezente pe piata romaneasca (ca ambasador si endorser), Ana a lansat colectii personale de pantofi, portelan si bijuterii, este speaker motivational, „antrenor de stil personal”, consultant de imagine, gazda unui club de carte si profesor de tendinte la cursul „5 minute”.