Am aflat adevărul! Câți lei câștigă, de fapt, o vânzătoare din magazinele eMag
Retailerul eMag este lider detaşat în ceea ce priveşte comerţul online, însă compania deţine şi magazine fizice (showroom-uri), care sunt destul de căutate de români şi care fac o vânzare bună.
Ce salarii se dau la eMag. Cât câştigă o vânzătoare din magazin
În Bucureşti, eMag are trei showroom-uri, Băneasa, Crângaşi şi Titan. Conform site-ului undelucram.ro, unde foşti angajaţi îşi exprimă părerile în legătură cu fostele lor locuri de muncă, o vânzătoare la unul dintre magazinele eMag ajunge să câştige un salariu lunar de 1800 de lei. Aici nu sunt incluse bonusurile de niciun fel sau bonurile de masă, iar suma poate varia în funcţie de performanţe sau de experienţă.
Totodată, conform site-ului citat, un team leader de la eMag câştigă un salariu lunar net de 2700 de lei, în vreme ce un category manager ia 3500 de lei pe lună, iar un art director 3.700 de lei.
Cine este eMag şi la ce cifră de afaceri a ajuns compania
eMag este o companie românească specializată în vânzări online. Retailerul a apărut în anul 2001, ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică. Compania fusese înfiinţată de Radu Apostolescu, Dan Teodosescu și Bogdan Vlad, iar din 2009, pachetul majoritar de acţiuni a ajuns la Asesoft Distribution, iar Iulian Stanciu a devenit CEO-ul companiei. Acesta este şi în prezent director general al companiei şi are circa 20-25% din acţiuni.
În 2012, 70% din acţiunile firmei ajungeau în posesia fondului de investiţii Naspers din Africa de Sud, care deţine la nivel global afaceri în media şi comerţ online.
Compania a avut o creştere susţinută şi a ajuns să preia şi site-ul de vânzări de articole vestimentare Fashion Days sau competitorul PC Garage şi să fie disponibilă şi în Bulgaria, Ungaria sau Polonia.
eMag şi-a dezvoltat şi o reţea proprie de showroom-uri în București, Iași, Ploiești, Cluj-Napoca, Sibiu, Craiova, Oradea, Brașov, Galați, Timișoara și Constanța.
eMag a adus în Româmia şi conceptul de Black Friday, în anul 2011, iar de atunci doboară anual noi recorduri de vânzări. Spre exemplu, în 2019, ziua marilor reduceri a generat vânzări de circa 500 de milioane de RON pentru retailer. Tot în 2019, compania a raportat că pe anul 2018 a înregistrat o cifră de afaceri de 4,77 miliarde de lei (peste 1 miliard de euro la vremea respectivă).