Alina Ceușan (30 de ani) a vorbit despre afacerile pe care le deține în acest moment și despre investițiile pe care le-a făcut de-a lungul timpului pentru a ajunge acolo unde și-a dorit. Câștigurile, datorate timpului pe care îl petrece pe rețelele de socializare, au reprezentat un alt subiect pe care influencerița a dorit să îl dezbată înainte de sărbătorile de iarnă.
Foarte multe persoane au ajuns să o cunoască pe Alina datorită activității sale de pe rețelele de socializare, a promovărilor pe care le-a făcut și a participări la emisiunea „Asia Express”. De-a lungul anilor a reușit să producă destul de mulți bani pe care să îi investească în ceva ce i-a plăcut întotdeauna și anume hainele.
Influencerița a vorbit recent despre viața sa personală și despre banii pe care reușește să îi producă în fiecare lună cu ajutorul afacerilor pe care a reușit să le pună pe picioare pe cont propriu. Alina deține un magazin online cu haine pentru copii, un magazin online cu haine și produse pentru femei, un magazin online cu costume de baie, un restaurant în București și se ocupă cu imobiliare în Cluj, tocmai de aceea nu se plânge de lipsa banilor.
Într-un interviu acordat recent, influencerița a explicat câtă muncă se află în spatele unor afaceri precum cele pe care ea le deține. Aceasta mărturisește că are foarte multe zile în care lucrează mai mult decât toți și face tot posibilul pentru ca totul să fie gata la timp.
„Business-ul merge bine, suntem în creștere, ceea ce mă bucură. Suntem acolo zi de zi. Muncim și nicio zi nu este ușoară, însă, finalul de an vine cu foarte multe satisfacții. Eu mă ocup de direcția artistică. Cred că cel mai important lucru de ținut minte atunci când cineva își dorește să înceapă o afacere în zona de fashion este faptul că, în primul rând, este nevoie de un capital mult mai mare decât lumea își închipui”, a explicat Alina Ceușan, potrivit Fanatik.
Un alt motiv pentru care lucrurile merg atât de bine pentru Alina Ceușan este faptul că și-a strâns o comunitate destul de mare de fani pe Instagram. Aceasta a investit mult în crearea de conținut care a ajuns să îi aducă un câștig substanțial.