Alertă pentru toți clienții Băncii Transilvania în perioada 30 decembrie – 2 ianuarie. Este vorba despre aplicațiile unității bancare

Publicat: 20/12/2023 | 16:07
Banca Transilvania / Foto: Facebook

Banca Transilvania a făcut un anunț important pentru toți clienții! Reprezentanții companiei au dat de veste tuturor că aplicațiile BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT și BT Ultra vor fi indisponibile în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00.

Banca Transilvania a făcut un anunț important pentru toți clienții. Toți cei care au aplicații BT trebuie să știe că vor fi indisponibile pentru că instituția bancară are de gând să-și upgradeze sistemele informatice pentru perfecționarea serviciilor. Cardurile de la Banca Transilvania vor funcționa în continuare pentru plăți la comercianți și retrageri de numerar. În continuare, aplicația de la Banca Transilvania vor putea fi folosite pentru plăți la comercianți. POS-urile BT vor funcționa.

CITEȘTE ȘI: REVOLTĂ LA RAIFFEISEN BANK ROMÂNIA DUPĂ CE CLIENȚII S-AU TREZIT CĂ NU PUTEAU FACE PLĂȚI! REPREZENTANȚII BĂNCII ȘI-AU CERUT SCUZE

Anunțul făcut de Banca Transilvania

Banca Transilvania și-a informat clienții că toate filialele vor avea un program special pe data de 29, respectiv 30 decembrie pentru cei care vor să facă plăți sau alte tranzacții. Programul este valabil pentru unitățile bancare, dar și pentru aplicații (BT Pay, BT24, BT Go, NeoBT și BT Ultra).

Pe data de 30 decembrie, până în ora 16:00, vor putea fi făcute următoarele tranzacții:

  • plăți instant în lei/euro;
  • transferuri către conturi BT;
  • transferuri între conturi proprii;
  • schimb valutar;
  • alimentare/retragere din conturile de economii;
  • constituire/desființare depozite în unități, prin aplicații (BT Pay, BT24, NeoBT, BT Go) și la bancomate.

CITEȘTE ȘI: CLIENȚII BĂNCII TRANSILVANIA SUNT ÎN ALERTĂ DUPĂ ULTIMUL ANUNȚ. CE DECIZIE S-A LUAT LA NIVELUL CONDUCERII CELEI MAI MARI BĂNCI ROMÂNEȘTI / UPDATE

Recomandarea făcută de Banca Transilvania

Reprezentanții băncii le recomandă tuturor clienților să-și alimenteze cardurile din timp, dacă vor să meargă la cumpărături. Asta pentru că în perioada 30 decembrie, ora 16:00 – 2 ianuarie, ora 12:00, transferul de bani, inclusiv între conturile și cardurile proprii, desființarea depozitelor ori schimburile valutare nu vor putea fi realizate prin niciun canal.

Dacă vorbim de unitățile din mall-uri atunci trebuie să se știe că sunt deschise pentru a oferi clienților consultanță și pentru a prelua offline unele solicitări. Programul este următorul:

  • 12.00 – 18.00 (în 30 decembrie și 2 ianuarie)
  • 12.00 – 16.00 (în 31 decembrie)

Banca Transilvania le recomandă clienților ca până pe 29 decembrie să realizeze următoarele tranzacții: până la ora 13.00, plățile în lei de mică valoare către alte bănci; ora 15.00, a plăților de mare valoare/urgente, în lei sau a plăților valutare către alte bănci; până la 18.30, a plății facturilor la utilități, prin orice canal (online banking, aparate etc.); iar până pe 30 decembrie, ora 16.00, a plăților instant în lei sau euro, transferuri între conturi proprii, plăți către alți clienți ai băncii, constituire/desființare depozite, schimburi valutare, prin orice canal.