Este alertă în România! Oltean Ovidiu Vasile, în vârstă de 54 de ani, a plecat de la domiciliu și nu s-a mai întors acasă. Bărbatul este dispărut din luna februarie a acestui an, iar oamenii legii îl caută. În cazul în care cineva îl vede, este rugat să sune la 112 ori să meargă de urgență la cel mai apropiat sediu de Poliție!
Autoritățile din România sunt în alertă după ce Oltean Ovidiu Vasile, în vârstă de 54 de ani, a plecat de acasă, de la domiciliul său din Târgu Mureș, unde nu s-a mai întors. A mers într-o direcție necunoscută, iar apropiații nu mai știu nimic despre el. Este dispărut din luna februarie a acestui an, iar oamenii legii îl caută. Acesta are o înălțime de 178 de cm, părul șaten, ochi căprui și circa 65 de kilograme. Bărbatul are început de calviție, iar la momentul dispariției era îmbrăcat cu o geacă de fâș gri, pantaloni de trening și adidași.
„Oltean Ovidiu Vasile a plecat voluntar în cursul lunii februarie 2024 de la domiciliul său din mun. Târgu Mureș, într-o direcție necunoscută, și nu a mai revenit. Semnalmente: înălțime 1,78 m, păr șaten, ochi căprui, aproximativ 65 de kg, are început de calviție. La momentul plecării era îmbrăcat cu o geacă de fâș de culoare gri, pantaloni de trening și adidași”, se arată în informarea făcută de oamenii legii, pe site-ul Poliției Române.
În cazul în care cineva îl vede pe Oltean Ovidiu Vasile este rugat să sune la 112 ori să meargă la cel mai apropiat sediu al Poliției, unde să raporteze toate detaliile. Autoritățile române au dreptul să solicite ajutorul cetățenilor pentru a da de persoana dispărută.
„Polițiștii care desfășoară activitatea de căutare a unei persoane dispărute au dreptul de a prelucra date și informații necesare găsirii persoanei respective, obținute din surse accesibile publicului.
(1) În scopul obținerii sprijinului populației pentru găsirea persoanelor dispărute, organele de poliție au dreptul de a face publice informațiile prevăzute în secțiunea publică a bazei de date privind persoane dispărute prin următoarele mijloace:
a) site-ul propriu de internet sau alte forme de comunicare on-line;
b) mass-media centrală și locală, audio-video sau scrisă;
c) campanii de informare;
d) diseminarea către persoanele partenere”, arată art. 27.