Alertă în România! Mihai a dispărut fără urmă. Cine îl vede, să sune la 112

Publicat: 31/05/2024 | 20:12

Este alertă în România! Grădinaru Mihai Ciprian – în vârstă de 49 de ani – a plecat acasă, de la domiciliu său din Iași și nu s-a mai întors. În cazul în care cineva îl vede, este rugat să sune la 112 ori să meargă de urgență la cel mai apropiat sediu de Poliție!

Poliția este în alertă după ce Mihai Ciprian Grădinaru – în vârstă de 49 de ani –  a plecat de acasă, de la domiciliul său din Iași, unde nu a mai revenit până în prezent. Bărbatul are o înălțime de 1.85 cm, părul șaten, ochi căprui și pe partea stângă a corpului prezintă o cicatrice post operatorie – semn distinctiv. În cazul în care cineva îl vede, este rugat să sune la 112 ori să meargă de urgență la cel mai apropiat sediu de Poliție!

SEMNALMENTE: înălțime: 1.85 cm, culoare piele: albă, corpolență: atletic, culoare păr: șaten, contur față: oval, cicatrice nr 1: tip: postoperatorie, parte corp: stânga, loc: spate, descriere: prezintă o cicatrice post operatorie în partea stângă.

sursă foto: Poliția Română

Citește și: MESZAROS ZSOMBOR, DEȚINUTUL CRIMINAL CARE A EVADAT ÎN BUCUREȘTI, A FOST PRINS! UNDE S-A AFLAT TIMP DE 12 ORE

Ce trebuie să faci dacă te întâlnești cu Gradinaru Mihai Ciprian

În cazul în care îl vedeți pe Grădinaru Mihai Ciprian sunteți rugați să sunați la 112 sau să vă prezentați la cea mai apropiată unitate e poliție, acolo unde trebuie să raportați toate detaliile și circumstanțele. În cazul dispariției unui cetățean, autoritățile române au dreptul să solicite ajutorul cetățenilor pentru a da acesta.

”Polițiștii care desfășoară activitatea de căutare a unei persoane dispărute au dreptul de a prelucra date și informații necesare găsirii persoanei respective, obținute din surse accesibile publicului.

(1) În scopul obținerii sprijinului populației pentru găsirea persoanelor dispărute, organele de poliție au dreptul de a face publice informațiile prevăzute în secțiunea publică a bazei de date privind persoane dispărute prin următoarele mijloace:
a) site-ul propriu de internet sau alte forme de comunicare on-line;
b) mass-media centrală și locală, audio-video sau scrisă;
c) campanii de informare;
d) diseminarea către persoanele partenere”, arată art. 27.