Este alertă în România, după ce o adolescentă de doar 14 ani a plecat de acasă și nu s-a mai întors. Ionela Mihaela, originară din Târgu Frumos, a părăsit domiciliul din comuna Strunga și nu a mai revenit acasă. Mama ei a raportat dispariția. Cine o vede, este rugat să sune la 112 sau să transmită informațiile la cea mai apropiată secție de Poliție.
Ioana Mihaela, o adolescentă în vârstă de 14 ani, a dispărut fără urmă. În seara zilei de sâmbătă, 9 martie 2024, adolescenta de 14 ani a plecat de acasă și nu s-a mai întors. A părăsit domiciliul din satul Fărcăseni, comuna Strunga, și nu s-a mai întors acasă. Mama ei a fost cea care a raportat dispariția la Poliție.
La momentul la care a plecat de la domiciliul din satul Fărcăseni, adolescenta de 14 ani era îmbrăcată cu o pereche de pantaloni gri, un hanorac negru, o geacă neagră din fâș și purta în picioare o pereche de încălțăminte de culoare albă cu dungi negre. Semnalmentele adolescentei sunt: 1,60 metri înălțime, o greutate de 50 de kilograme, ochi căprui, păr negru, scurt, potrivit ziaruldeiasi.ro.
Cine cunoaște informații despre adolescentă sau o vede, să sune la 112 sau să meargă să raporteze la cea mai apropiată secție de Poliție.
Ionela Mihaela Borcoi a dispărut de acasă pe 9 martie și nu s-a întors. Cine o vede, este rugat să apeleze la autorități! Autoritățile au dreptul de a apela la cetățeni, în condițiile în care o persoană dispare. Acest aspect este prevăzut în Legea privind căutarea persoanelor dispărute. Iată o parte din informațiile care apar în articolul 27 al legii.
„Polițiștii care desfășoară activitatea de căutare a unei persoane dispărute au dreptul de a prelucra date și informații necesare găsirii persoanei respective, obținute din surse accesibile publicului.
(1) În scopul obținerii sprijinului populației pentru găsirea persoanelor dispărute, organele de poliție au dreptul de a face publice informațiile prevăzute în secțiunea publică a bazei de date privind persoane dispărute prin următoarele mijloace:
a) site-ul propriu de internet sau alte forme de comunicare on-line;
b) mass-media centrală și locală, audio-video sau scrisă;
c) campanii de informare;
d) diseminarea către persoanele partenere”, arată art. 27.
Vezi și ALERTĂ ÎN ROMÂNIA! GABRIELA A DISPĂRUT FĂRĂ URMĂ. CINE O VEDE, ESTE RUGAT SĂ SUNE DE URGENȚĂ LA 112