Alertă de dispariție în județul Vrancea. Marza Ana Maria – în vârstă de 37 de ani – a plecat în miezul nopții de acasă și nu a mai revenit. Femeia este căutată de mai bine de o săptămână. Cine o vede, este rugat să sune la 112!
Marza Ana Maria este de negăsit. În noapte de 6 spre 7 octombrie 2024, femeia – în vârstă de 37 de ani, a plecat din locuința sa din comuna Fitionești, județul Vrancea, și de atunci nimeni nu mai știe nimic de ea. Nu se cunosc obiectele vestimentare de la momentul plecării, dar nici informații despre direcția în care s-ar fi îndreptat. Persoanele care pot oferi informații cu privire la femeia în cauză sunt rugate să se adreseze celei mai apropiate unități de poliție sau să apeleze numărul unic de urgență 112.
SEMNALMENTE: înălțime: 1,70 cm, greutate: 80 kg, culoare păr: șaten, culoare ochi: căprui.
”În noaptea de 06/07.10.2024, aceasta a părăsit domiciliul, fără a se cunoaște direcția de deplasare. Nu se cunosc obiectele de vestimentație la momentul plecării. În caz de identificare rugăm să informați cea mai apropiată unitate de poliție sau prin apel 112.”, se arată pe siteul Poliției Române.
Autoritățile române au dreptul de a solicita sprijinul cetățenilor în cazul în care nu reușesc să găsească o persoană dispărută. Dacă o vede cineva sau are informații despre Marza Ana Maria, are obligația de a suna de urgență la 112. De asemenea, oamenii pot merge la cea mai apropiată secție de Poliție pentru a raporta toate detaliile.
„Polițiștii care desfășoară activitatea de căutare a unei persoane dispărute au dreptul de a prelucra date și informații necesare găsirii persoanei respective, obținute din surse accesibile publicului.
(1) În scopul obținerii sprijinului populației pentru găsirea persoanelor dispărute, organele de poliție au dreptul de a face publice informațiile prevăzute în secțiunea publică a bazei de date privind persoane dispărute prin următoarele mijloace:
a) site-ul propriu de internet sau alte forme de comunicare on-line;
b) mass-media centrală și locală, audio-video sau scrisă;
c) campanii de informare;
d) diseminarea către persoanele partenere.”, arată art. 27.