Este alertă în România, după ce o altă minoră a dispărut de acasă! Alexandra Raluca Dumitrescu este o adolescentă de 17 ani care a părăsit domiciliul din sectorul 4, București, în urmă cu 3 zile, și nu a mai revenit. A fost dată în urmărire la nivel național. Cine o vede este rugat să apeleze numărul de urgență 112.
Alexandra Raluca Dumitrescu este o adolescentă în vârstă de 17 ani care a dispărut de trei zile. Marți, 19 martie 2024, adolescenta a plecat de la domiciliul situat în sectorul 4, București, și nu s-a mai întors acasă până în prezent. Familia a dat-o dispărută miercuri, 20 martie 2024.
La momentul dispariției, adolescenta de 17 ani purta o pereche de pantaloni negri, o geacă vișinie și pantofi negri. Poliția a dat-o în urmărire la nivel național. Persoanele care dețin informații sau au văzut-o pe Alexandra sunt rugate să apeleze 112 sau să meargă la cea mai apropiată unitate de poliție.
„Minora dispărută se numeşte Alexandra Raluca Dumitrescu, este în vârstă de 17 ani şi are o înălţime de 1,65 m, greutate 80 kg, ten deschis, păr şaten, ochi albaştri”, informează un comunicat al Direcţiei Generale a Poliţiei Municipiului Bucureşti.
Vezi și ALERTĂ ÎN ROMÂNIA! MARIO A DISPĂRUT FĂRĂ URMĂ. CINE ÎL VEDE, ESTE RUGAT SĂ SUNE LA 112
Persoanele care o văd pe Alexandra Raluca Dumitrescu sau dețin informații referitoare la dispariția ei sunt rugate să apeleze imediat 112. Oamenii legii au dreptul de a solicita sprijinul populației, în vederea găsirii persoanei dispărute. Acest aspect este stipulat în Legea privind căutarea persoanelor dispărute.
„Polițiștii care desfășoară activitatea de căutare a unei persoane dispărute au dreptul de a prelucra date și informații necesare găsirii persoanei respective, obținute din surse accesibile publicului.
(1) În scopul obținerii sprijinului populației pentru găsirea persoanelor dispărute, organele de poliție au dreptul de a face publice informațiile prevăzute în secțiunea publică a bazei de date privind persoane dispărute prin următoarele mijloace:
a) site-ul propriu de internet sau alte forme de comunicare on-line;
b) mass-media centrală și locală, audio-video sau scrisă;
c) campanii de informare;
d) diseminarea către persoanele partenere”, arată art. 27.