Alertă alimentară în România! Autoritățile au retras produsul din toate supermarketurile dm

Publicat: 24/08/2023 | 20:06
Un produs a fost retras din kypermarket / sursă foto: Pixabay

Pe data de 23 august, Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a emis un comunicat prin care a anunțat că un produs vândut și distribuit de către Dm a fost scos de pe piață. Cei care l-au achiziționat sunt rugați să în înapoieze către magazin și să nu-l consume sub nicio formă.

Produsul pe care lanțul german de magazine l-a scos la vânzare este destinat bebelușilor care au peste 8 luni și era prezentat ca fiind bio. Este vorba despre rondelele cu orez și zmeură care au data limită de consum 04.06.2024.

„Stimați clienți,
dm‐drogerie markt recheamă preventiv articolul ” dmBio rondele de orez cu zmeură 8luni+ ECO 35g „. Articolul a fost retras de la vânzare. Sunt afectate doar articolele cu data limită de consum (MHD) 04.06.2024, lotul „NL 157. Aceste informații pot fi găsite cu ușurință pe partea din spate a ambalajului”, spune ANSVSA.

Produsul retras din dm

(CITEȘTE ȘI: Alertă alimentară în toată Europa! Un fruct extrem de popular a fost retras de la vânzare din magazine)

De ce este retras produsul de la dm

Potrivit datelor comunicate de către ANSVA, Motivul retragerii este că nu se poate exclude faptul că articolele individuale cu data limită de consum menționată mai sus pot avea un conținut ridicat de aflatoxine. Aceste substanțe pot fi dăunătoare pentru sănătate dacă sunt consumate pentru o perioadă lungă de timp. Aflatoxinele sunt produse metabolice, care provin din diverse ciuperci de mucegai.
Vă rugăm să nu consumați produsul cu data limită de consum menționată mai sus și să îl returnați nedeschis sau deja deschis în magazinele dm.

(CITEȘTE ȘI: Alertă alimentară! Produsul retras de urgenţă de pe rafturile din magazinele Mega Image)

Ce trebuie să faci dacă ai cumpărat produsul

În primul rând, dacă ești client fidel, cu siguranță ai văzut afișul și ai întrebat la casă ce s-a întâmplat. Reprezentanții brandului au transmis că își cer scuze, spunând:

„Calitatea și siguranța produselor noastre reprezintă cea mai mare prioritate a noastră. Regretăm incidentul și ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate”.

În cazul în care ați cumpărat produsul vizat, trebuie să îl aduceți neapărat înapoi în magazin, până la data de 15 septembrie 2023, pentru a vă putea primi banii înapoi. Nu contează dacă mai aveți sau nu bonul fiscal. Banii vă vor fi înapoiați pe loc.

Luciana Polite
Luciana Polite este absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București. A urmat apoi studii universitare de masterat, „Modele de comunicare și relații publice”, în cadrul aceleiași universități. După o perioadă în care a fost redactor și reporter pentru un ... citește mai mult