La Aleph News, fiecare minut e la fel de important. După emoția primei știri, a primei ore, fiecare și-a reluat locul în echipă. Programele curg. A mai trecut o zi.
Chiar dacă suntem la început, regulile sunt stabilite și procedurile repetate: orice clipă poate aduce un breaking news. La fel ca la pompieri, în secunda în care sună alarma, fiecare știe ce are de făcut. Fără ezitări. La știri, singura rutină e că neașteptatul te pândește permanent.
Magda Gheorghiță, coordonator desk: ”Breaking news-ul poate lua pe oricine prin surprindere, mai puțin pe noi. (…) Când nu e un tsunami, esta talentul fiecăruia dintre noi de a identifica informația care ți-ar putea schimba viața.”
Au apărut și noi cifre de audiență: 224.000 reach live pe site-uri (150.000 Mediafax, 13.000 Business, 58.000 Ziarul financiar, 28.000 pe Alephnews). Pe Facebook, reach-ul pe live a crescut la 269.000 utilizatori iar prin news stories sunt 15.000 vizualizări. Instagram adaugă un reach de 30.000, iar influencerii 850.000.
Comentariile online continuă să sosească. Dincolo de felicitări, încurajări și câteva comentarii mai răutăcioase, mulți smarți au remarcat noutatea demersului, tonul apropiat al comunicării și look-ul luminos, aerisit al Aleph News. ”Am urmărit și eu primele zile ale www.alephnews.ro (…) Este un format distinctiv iar exprimarea prezentatorilor este directă, fără blablauri inutile.”
Și acum, ce urmează? Bogdan Hofbauer, șeful canalului, zâmbește: ”Ieri a fost nașterea. Toată atenția e spre mamă, apoi spre bebeluș. Eu, ca bărbat, îl văd sănătos și știu că are un potențial enorm. De azi însă devin tătic. Singura grijă e cum îl vom crește frumos”.