Ferrari F8 Spider de culoare roșie, 350.000 de euro, 700 de cai putere, atinge 100 km/h în mai puțin de 3 secunde. Este cadoul pe care Global Records i l-a făcut Innei, în urmă cu mai bine de o lună, pentru că artista a strâns peste 10 miliarde de vizualizări și streamuri. Nimic nelalocul lui. La o primă vedere. Doar că soția româncă a unuia dintre boșii de la Ferrari s-a ”sensibilizat” și susține acum faptul că reprezentanții casei de producție s-ar fi folosit de imaginea Ferrari, pentru o promovare. Astfel, Romina Gingasu, soția lui Piero Ferrari, deținător a 10 % din acțiunile companiei gigant, a făcut declarații în exclusivitate pentru CANCAN.RO.
Inna devenea cea mai ascultată artistă din Europa, iar la mega-petrecerea dată în cinstea ei primea un cadou-bombă, un Ferrari de toată frumusețea, cu un preț care trece de 350.000 de euro. Toate bune și frumoase, până când s-au ”sesizat” cei de la Ferrari. Aceștia s-au arătat deranjați că Global Records s-ar fi folosit de brandul lor, fără să întrebe, așa că sunt pe cale s-o treacă pe nevinovata Inna pe blacklist-ul Ferrari, acolo unde în ”ramă” sunt puse multe alte vedete internaționale.
Purtătoarea vocii Ferrari a fost românca Romina Gingasu, nimeni alta decât soția lui Piero Ferrari (Vezi AICI detalii), care deține 10% din acțiunile companiei. Astfel, ea a explicat, în exclusivitate pentru CANCAN.RO, că nu este de acord cu evenimentul organizat de Global Records, în care un Ferrari i-a fost cumpărat Innei, prezentând și argumentele.
”Cred că am dreptul să-mi spun opinia în legătură cu acest subiect. Nu a fost primită nicio cerere în care Inna sau Global Records a cerut ok-ul Ferrari pentru un astfel de eveniment. Ferrari este un brand internațional, iar când vorbim de evenimente și diverse moduri de publicitate ale persoanelor publice care se asociază cu Ferrari, trebuie respectată și partea legală ce vine din partea acestui brand pentru care s-a muncit din greu timp de 75 de ani.
Am fost dezamagită să văd un astfel de eveniment și am primit peste 10 apeluri în legătură cu acest aspect, culmea, de la clienți surprinși că cineva din Maranello și-ar fi dat vreodată acordul pentru un astfel de eveniment. Nu este primul incident însă în România, brandul a mai fost folosit fără acordul nostru și în trecut și sper din tot sufletul să nu se repete”, a declarat Romina Gingasu.
Mai multe celebrități s-au ”încurcat” cu Ferrari și au pățit-o. Justin Bieber a făcut-o de oaie în urmă cu șapte ani, atunci când, după ce și-a achiziționat un Ferrari, l-a uitat vreo două săptămâni în parcarea unui club din Beverly Hills.
După ce un membru al personalului său i-a găsit-o, cântărețul canadian i-a schimbat culoarea, vopsind-o într-un albastru metalizat. Și a mai vrut ca emblema de pe volan să aibă aceeași culoare. I-a modificat și jantele, apoi a scos mașina la licitație. Astfel, nu a urmat recomandările și indicațiile codului de etică stabilit de Ferrari, care-și protejează, astfel, imaginea.
Justin Bieber a intrat în lista neagră a Ferrari și îi va fi foarte greu, dacă nu imposibil, să mai fie iertat. „Intri pe lista neagră atunci când folosești un Ferrari necorespunzător, provocând prejudicii de imagine companiei”, a explicat Antonio Camassa, vicepreședinte Ferrari Club Italia. Ceea ce se traduce astfel: Justin Bieber nu va mai putea să-și cumpere un Ferrari nou-nouț.
Lista neagră continuă cu Nicolas Cage, „vinovat” că a vândut un Ferrari foarte rar la un preț mult sub cel al pieței, cu rapperul 50 Cent, care în 2020 s-ar fi plâns, pe rețelele de socializare, de o defecțiune a mașinii, cu Tyga, a uitat să plătească leasing-ul, cu fostul boxer Floyd Mayweather, care și-a pariat una dintre mașinile Ferrari din dotare.
Faimos este cazul lui Philipp Plein, dat în judecata de Ferrari pentru că a utilizat fără acord brandul, căruia s-au cerut daune de imagine de 10 milioane de euro. Procesul a fost câștigat de Ferrari, dar în final, creatorul de modă a avut de plătit doar 300.000 de euro.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la [email protected], să ne sune la 0741 CANCAN (226.226) sau să ne scrie direct pe WhatsApp.