Ai probleme când retragi banii de la ATM? Ce trebuie să faci când aparatul nu îți furnizează bancnotele
Din ce în ce mai multe persoane tind să se confrunte cu probleme în momentul în care doresc să retragă bani de la bancomate. Iată ce trebuie să faci în momentul în care aparatul nu îți furnizează bancnotele, deși tranzacția se presupune că a fost reușită.
Uneori, chiar și cele mai bune ATM-uri pot întâmpina probleme, tocmai de aceea este important să știi cum să reacționezi în astfel de momente. Poate fi frustrant să nu îți primești banii, mai ales în momentul în care tranzacția a fost aprobată cu succes.
Ce trebuie să faci dacă nu primești banii din partea ATM-ului
Pentru a fi pregătit pentru o eventuală experiență neplăcută, ți-am pregătit câteva sfaturi de care să ții cont în momentul în care bancomatul pe care l-ai folosit a refuzat să își dea banii pe care voiai să îi scoți. Astfel de probleme sunt, de obicei, de natură tehnică, tocmai de aceea pot fi rezolvate foarte ușor.
În cazul în care este vorba despre un bancomat al băncii la care aveți și cardul și aceasta se află în imediata apropiere, aveți tot dreptul să vă adresați angajaților și să le explicați problema. Banca are tot felul de modalități care te vor ajuta să îți obții banii înapoi. Dacă programul băncii s-a terminat, atunci puteți apela cu încredere la o solicitare scrisă, adresată conducerii.
CITEȘTE ȘI: BANCOMATELE DIN ROMÂNIA, LUATE CU ASALT. SE RETRAG DIN CE ÎN CE MAI MULȚI BANI
Desigur, există și posibilitatea în care ATM-ul folosit să aparțină unei bănci, iar cardul alteia. În astfel de cazuri va trebui să alerteze ambele bănci și să explici cât mai clar întreaga situație. Detaliile precum ora la care a avut loc retragerea și locația exactă a bancomatului vor fi esențiale, așa că asigură-te că deții toate informațiile.
Uneori, însă, există posibilitatea ca după toate aceste proceduri să nu se ajungă la niciun rezultat. Nu trebuie să te descurajezi. Mai ai o soluție care, în cele din urmă, te va ajuta să îți primești banii înapoi. Trimite o cerere Protecției Consumatorului, explicând toate cele întâmplate, iar reprezentanții se vor ocupa de tot.