Anunț important pentru clienții Digi RCS RDS, Telekom și Orange! Oamenii trebuie să știe ce schimbare s-a făcut, dar și din ce motive a fost nevoie de o astfel de măsură! Vă prezentăm cele mai noi informații!
Trei dintre cei mai mari operatori de telecomunicații din România, Digi RCS-RDS, Orange și Telekom, au făcut un anunț important pentru abonații lor. De asemenea, aceștia trebuie să știe informații despre o modificare semnificativă care afectează procesul de facturare. Este important de precizat faptul că măsura adoptată de aceste companii are scopul de a crește securitatea și de a combate fraudele din domeniul telecomunicațiilor.
Companiile de telecomunicații au introdus un nou sistem de verificare a clienților, numit Preventel. Acesta are rolul de a îmbunătăți securitatea utilizatorilor și de a preveni fraudele. Cu atât mai mult, nu putem să nu aducem în discuți faptul că sistemul permite monitorizarea atentă a celor care au întârzieri la plata facturilor, oferind operatorilor posibilitatea de a analiza riscurile financiare ale fiecărui client.
„Prin implementarea sistemului Preventel, asigurăm evaluarea riguroasă a fiecărui nou client. Această măsură protejează operatorul și menține un mediu sigur pentru toți abonații noștri”, a transmis Telekom, scrie news18.ro.
Citește și: RCS RDS, mega ofertă înainte de Paște! 50% reducere la orice abonament Digi România, până pe 31 martie
Preventel reprezintă o bază de date comună creată de Digi RCS-RDS, Orange și Telekom. Prin intermediul acestui sistem, operatorii pot partaja informații relevante despre comportamentul de plată al abonaților. Scopul său este identificarea persoanelor cu un risc de neplată sau cu risc ridicat de fraudă, contribuind astfel la reducerea pierderilor financiare și la consolidarea încrederii în serviciile oferite.
Începând de acum, orice client care solicită un nou abonament va fi verificat în baza de date Preventel. Dacă istoricul său financiar arată întârzieri frecvente la plata facturilor sau datorii restante, operatorul poate impune condiții suplimentare, cum ar fi solicitarea unei garanții pentru activarea serviciilor. Sistemul va proteja companiile și clienții, asigurând un climat cât mai bun.
Citește și: Voucher de 1.500 lei oferit de Digi RCS-RDS. Toți abonații din România pot intra în posesia lui