Mr. Pink a lansat, în 2012, o afacere cu băuturi energizante. În prezent, business-ul nu pare să mai fie la fel de prosper ca la început. Pentru că, de aproximativ doi ani, brand-ul nu a mai scos nimic notabil pe piață.
De asemenea, pagina de Facebook a produsului nu a mai fost actualizată de la sfârșitul anului 2015. De asemenea, compania care deţine brandul de băuturi energizante Mr Pink Coillections LLC a avut, conform ultimelor cifre, venituri de doar 3.8 milioane de dolari și 19 angajați.
În 2012, iubitul Monicăi Gabor anunța o dezvoltare puternică în SUA a brand-ului, cu un target de peste 200.000 cluburi de noapte din care spera la un profit de 1,7 miliarde dolari în primii 5 ani. În singurul interviu acordat de Mr. Pink publicaţiei arabianbusiness.com, acesta era prezentat ca fiind în vârful unei companii de investiţii numită King’s International Investment Group, care în acest moment nu mai este activă, conform corporationwiki.com. Tot inactivă este şi compania în care Monica Gabor era acţionară, 88Malibu LLC.
În clipa de față, vremurile când Mr. Pink organiza evenimente la care participau vedete de la Hollywood, care se fotografiau sorbind din băutura cu ginseng, par îndepărtate. În cadrul unui astfel de eveniment au fost invitaţi şi copiii lui Michael Jackson, apariţie pentru care s-au plătit sume enorme, conform wowbiz.ro.
Astfel, încercarea brandului de a pătrunde pe pieţele din Europa par să fie destul de complicate. Primele semne au apărut în urmă cu ceva timp, când Mr Pink a fost înregistrat în mai multe ţări, printre care şi România, însă doar atât. Iubitul Monicăi Gabor continuă să mai fie prezent pe pieţe din Asia, în special în China.