Cristina, cunoscută în mediul online drept „Teleanca”, o tânără din Brăila, a transformat afacerea trandițională a familiei într-un succes răsunător, totul grație popularității pe care a câștigat-o pe TikTok. Cu ajutorul rețelelor de socializare, ea a reușit să își facă populare produsele, în special brânza de oaie, care a devenit extrem de căutată, nu doar în România, ci și în alte țări precum Olanda, Germania și Belgia.
Chiar dacă are o are studii în avocatură, Cristina a prefarat să ducă o viață simplă și liniștită aproape de natură. Tânăra îngrijește o turmă de 600 de oi și berbecuți, dar nu singură, ci alături de partenerul ei de viață. Cu toate că este și o mamă implicată, ea reușește să își găsească energie și timp pentru a se ocupa de prepararea brânzei, un produs apreciat de oameni din multe colțuri ale țării.
Tânăra vinde brânza cu 50 de lei pe kilogram, iar pastrama de berbecuț cu 65 de lei pe kilogram. Cristina se ocupă și de promovarea acestora pe TikTok, acolo unde este urmărită de peste 780.000 de persoane.
„Noi trimitem săptămâna probe din lapte, carne, brânză și suntem cu analizele la zi pentru că doar așa poți obține și mai ales păstra încrederea clienților. Și pastrama de berbecuț la fel, o pregătim acum toamna. Și o vindem cu 65 de lei pe kilogram, vidată la pungă iar acesta cred că este un preț mai mult decât corect și pentru noi și pentru consumatori”, a declarat Cristina, potrivit Agrointel.ro.
Citește și: Afacerea în care Serena Williams ar fi băgat 18.000.000 de dolari. E un trend nou preferat si de români
Cererile pentru produse au crescut semnificativ, motiv pentru care Cristina a anunțat recent că, în urma volumului mare de muncă, s-a confruntat cu probleme de sănătate. Cu toate acestea, ea nu renunță la afacere. Ba chiar mai mult, a spus că plănuiește să o extindă pe viitor.
„Nu mă mai contactați pentru pastramă, pentru că nu mai am. (…) Nu mai pot să fac, pentru că m-am rablagit, m-am îmbolnăvit, îmi e rău. Ieri era să fac infarct”, a spus ea pe TikTok.
Una dintre ambițiile sale este să deschidă o brânzărie unde să poate procesa 200 de litri de lapte pe care îi strânge zilnic în timpul sezonului de muls, care durează cinci luni, mai exact din luna mai până în septembrie.
„Mulsul durează anual cam cinci luni, din luna mai până acum în septembrie. Iarna așteptăm subvenția și ne drămuim banii strânși peste an. Iar în luna mai așteptăm cu foame să spun așa din nou mulsul”, a mai adăugat ciobănița.