Adevărul scandalos a ieşit la iveală. Cum îi protejează firmele-mamă pe taximetriştii reclamaţi de clienţi
Mai exact, DAS a aflat cum este încălcat în mod extrem de grav dreptul clienţilor de a avea acces la serviciile de taximetrie de pe piaţă. Conducerea principalelor companii de taxi le-a cerut angajatelor de la dispecerat să nu le mai permită clienţilor care fac reclamaţii să mai apeleze la serviciile lor. Incredibil, dar s-a ajuns la blocarea numerelor de telefon ale pasagerilor care se consideră nedreptăţiţi, iar aceştia nu mai pot apela compania de taxi în cauză. Fie că de pe telefonul lor nu se mai face apel, fie au în permanent ton de ocupat, sau pur şi simplu operatoarele nu le mai răspund!
„Mi s-a întâmplat cu numeroase firme de taxiuri din Bucureşti. După ce am sunat să reclam nereguli, atunci când şoferii m-au refuzat sau mi-au cerut mai mulţi bani decât suma afişată pe aparat, am observat cu stupefacţie că firmele respective mi-au blocat numărul. În cazul în care nu îţi blochează numărul, nu îţi mai răspund deloc indiferent dacă faci comandă într-o altă zi. De cele mai multe ori, atunci când am sunat la dispecerul firmelor respective de taxi, pentru a reclama comportamentul unui taximetrist, am fost întrebată dacă am vorbit şi la poliţie. Le spuneam că nu, îmi mulţumeau şi îmi blocau numărul” au dezvăluit sursele DAS pentru CANCAN.ro, site-ul numărul 1 din România.
Dacă ai comentat, rişti să fii dat jos din maşină
Mai mult decât atât, taximetriştii din Capitală au tendinţa să-şi facă singuri legea la cursele care presupun intrarea în judeţul Ilfov. ”Pentru cursele din afara Bucureştiului, în speţă cele spre Otopeni-Măgura-Baloteşti, taximetriştii îţi reproşează că ar trebui să existe taxare preferenţială pentru cursele efectuate în afara Capitalei, pentru că dânşii se întorc «pe gol». După ce le zici că nu există aşa ceva, te dau jos din maşină”, ne-au mai spus sursele noastre.
Cine deţine informaţii despre acest subiect este rugat să ne scrie la pont@cancan.ro sau pe Whatsapp la 0741 CANCAN (226.226)