Adevărul a ieşit în sfârşit la iveală! Dezvăluirile care ”dinamitează” scandalul Kaufland Odorheiu Secuiesc: ”Angajaţii nu…”
Cazul bucureşteanului care a fost refuzat să fie servit de o vânzătoare de la Kauflandul din Odorheiul Secuiesc nu este singular.
Sorin Susanu a dezvăluit, în exclusivitate pentru bugetul.ro, că situaţia este mult mai gravă decât se prezintă în momentul de faţă şi că, de-a lungul timpului, s-a confruntat cu zeci de astfel de cazuri, nu doar la Kaufland, ci la toate magazinele din zonă.
Din cele aproape 200 de recenzii primite de către Kaufland Odorheiu Secuiesc pe Google, două ne-au atras în mod deosebit atenţia.
Acestea au fost scrise în urmă cu un an, atunci când nimeni nu se gândea că va izbucni un adevărat scandal mediatic pe fondul limbii vorbite de angajaţii magazinului din Odorheiu Secuiesc.
Un client reclamă că un angajat Kaufland Odorheiu Secuiesc nu a înţeles întrebarea „Unde găsesc tutun?”.
Altul dezvălui că în hipermarket nu prea se vorbeşte limba română.
Şeful regional ANPC Braşov a declarat că hipermarketul a mai fost amendat şi în anul 2015, pentru reclame şi pliante realizate exclusiv în limba maghiară.
Kaufland România a negat însă, transmiţând printr-un comunicat de presă că respectivul proces-verbal nu există.
„Referitor la informaţia apăruta pe diverse canale media cu privire la o amendă acordată Kaufland Romania în anul 2015 pentru „reclame şi pliante realizate exclusiv in limba maghiară”, menţionăm ca această amendă nu există”, este mesajul oficialilor Kaufland.